Експертна оцінка результативності неформальної освіти у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(95).2018.145-151

Keywords:

неформальна освіта, експертна оцінка, експертиза, функціональна модель, майбутні соціальні педагоги

Abstract

У статті представлено результати експертної оцінки ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів за шкалами: значення неформальної освіти у професійному становленні експертів; визначення ефективності форм і методів неформальної освіти; характеристика забезпечення формування функціональної моделі майбутніх фахівців соціальної сфери. Сформульовано висновок щодо емпіричного підтвердження науково обґрунтованих характеристик неформальної освіти: практико-орієнтованості, постійності та неперервності впливу.

References

Павлик Н. П. Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів / Н. П. Павлик // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2016. – №1 (83). – С. 100–104.

Тобто. Абетка неформальної освіти, фасилітації і тренерства / Ред.-упоряд. Наталія Трамбовецька. – К. : Інша освіта, 2017. – 52 с.

Зоська Я. В. Соціальна анімація як соціальна технологія сприяння реалізації особистісного потенціалу молоді на ринку праці / Я. В. Зоська, Н. В. Яцук // Соціологія і психологія праці та зайнятості. – 2015 – №2. – С. 48–51.