Інтерактивні технології під час позааудиторної самостійної роботи майбутніх прикордонників у відомчих навчальних закладах Республіки Індія

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.39-45

Keywords:

професійна підготовка, інтерактивні технології, проекти, ''парне програмування'', ''перевернутий клас'', горизонтальне навчання.

Abstract

У статті представлено аналіз інтерактивних технологій, які використовуються під час позааудиторної самостійної роботи майбутніх прикордонників у відомчих навчальних закладах Республіки Індія, а саме: мозаїчне навчання, проектування, ''парне програмування'', ''перевернутий клас'', горизонтальне навчання, ігрові вправи, ''навчальна секція'' та навчальні візити. З’ясовано особливості імплементації інтерактивних технологій під час позааудиторної самостійної роботи майбутніх прикордонників в індійських відомчих навчальних закладах, а також обґрунтовано їхні переваги в системі професійної підготовки прикордонників у Республіці Індія.

References

Venkata Reddy K. Changing Attitudes To Education In India / K. Venkata Reddy. – New Delhi. Atlantic Publishers and Distributors, 2002. – 128 p.

Kumar R. D. Students’ Classroom Participation for Improved Learning in an English Language Skills Course : An Action Research Report / R. D. Kumar. – Working Paper No. 21. – October 2007. – Р. 1–8. – Режим доступу : http://www.crie.org.nz/research-papers/r.d.kumar_wp.pdf.

William M. Vygotsky’s Social Theory of Mind / M. William // Harvard Educational Review. – No 59 (1). – February, 1989. – P. 108–126.

Sujatha Devi A. Active Learning Models for Effective Teaching / A. Sujatha Devi. – Hyderabad. UGC-Academic Staff College, Jawaharlal Nehru Technological University, 2014. – 19 p. – Режим доступу : http://jntuhhrdc.in/docs/Mini%20project.pdf.

Pama B. Paradigm Shift in Training in the Army / B. Pama. – New Delhi. – KW Publishers Pvt. – Ltd, 2008. – 260 p.

Saini S. K. Revamping the Military Training System / S. K. Saini. // Journal of Defence Studies. – Vol. 2. – Issue 1. – 2008. – P. 65–78. – Режим доступу : https://idsa.in/jds/2_1_2008_RevampingtheMilitaryTrainingSystem_SKSaini.

Nagpal K. Independent Learning and Student Development / K. Nagpal, Priyamakhija, L. James, Gyanprakash // International Journal of Social Science & Interdisciplinary Research. – Vol. 2 (2). – February 2013. – P. 27–35.

Kuppuswami S. The Effects of Pair Programming on Learning Efficiency in Short Programming Assignments / Kuppuswami S., Vivekanandan K. // Informatics in Education. – 2004. – Vol. 3. – No. 2. – Р. 251–266.

Srivastava K. Role of Flipped Classroom in Education / K. Srivastava // PARIPEX – Indian Journal оf Research / А. Кumar (ed.)]. – Vol. 3. – Issue 4. – April, 2014. – Р. 81–83.

Griffiths S. Enhancing Student Learning Through Peer Tutoring in Higher Education / Griffiths S., Houston K., Lazenbatt A. – Coleraine. – University of Ulster, 1995. – 124 р.