Смислова експлікація феномена "неперервна освіта": суть, мета, функції, етапи, вияв на рівнях принципу та процесу

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.113-117

Keywords:

неперервна освіта, освіта, мета, функції, етапи, принцип, процес.

Abstract

У статті здійснено наукове пояснення суті поняття "неперервна освіта". Аналіз тлумачень поняття "неперервна освіта" упорядковано на основі виокремлення низки домінуючих акцентів у його трактуваннях. Складність феномена "неперервна освіта" розкрито на основі аналізу його тлумачення і як принципу, і як процесу. Також наукове пояснення суті поняття "неперервна освіта" спрямовано на впорядкування низки понять, які використовуються в наукових джерелах у контексті неперервної освіти.

References

Концепция непрерывного образования // Бюл. Гос. Ком. СССР по нар. образованию. Сер. : Высшие и сред. учеб. заведения. – М., 1989. – № 8. – С. 2–12.

Сігаєва Л. Концепція розвитку освіти дорослих в Україні / Л. Сігаєва. – К. : ЕКМО, 2009. – 44 с.

Лук’янова Л. Концепція освіти дорослих в Україні / Л. Лук’янова // Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи. – 2010. – Вип. 2. – С. 8–9.

Владиславлев А. П. Непрерывное образование: проблемы и перспективы / А. П. Владиславлев. – М. : Молодая гвардия, 1978. – 175 с.

Лук’янова Л. Б. Освіта дорослих : короткий термінологічний словник / Авт.-упор. Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. – К. ; Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2014. – 108 с.

Сігаєва Л. Є. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга пол. ХХ ст. – поч. ХХІ ст.) : [монографія] / за ред. С. О. Сисоєвої ; НАПН України, Інститут пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – К. : ТОВ "ВД ЕКМО". – 2010. – 420 с.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний редактор В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Десятов Т. Тенденції розвитку освіти дорослих: Європейський досвід / Т. Десятов // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. – 2014. – Вип. 1(8). – 190 c.