Організація педагогічної практики — одна з важливих умов підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.85-89

Keywords:

студенти, педагогічна практика, самостійна фізкультурно-оздоровча діяльність.

Abstract

У статті розглянуто організацію навчально-педагогічної практики студентів як одну з ефективних педагогічних умов підготовки їх до професійної діяльності у межах зазначеної проблеми. Зокрема, звернено увагу на практику як один із шляхів стимуляції студентів до творчої діяльності, яка допомагає їм випробувати вміння і навички, здобуті у ВНЗ, навчити учнів самостійно виконувати оздоровчі фізичні вправи.

References

Вовченко І. І. Педагогічна практика в школі / І. І. Вовченко , Т. Б. Кутек. – Житомир : ЖДУ, 2007. – 48 с.

Худолій О. М. Робоча програма з педагогічної практики в школі : (IV курс, напрям підготовки : 6.01020 Фізичне виховання) / О. М. Худолій, О. В. Іващенко, Т. В. Карунець // Теорія та методика фізичного виховання. – 2012. – № 9. – С. 19–31.

Уйсімбаєва Н. В. Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога / Н. В. Уйсімбаєва. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – Вип. 121, ч. 2. – С. 271–275.

Якименко С. І. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу. Науковий посібник / С. І. Якименко. – К. : "Слово", 2011. – 464 с.

Юринець О. О. Формування педагогічної відповідальності у студентів педколеджу : автореф. дис. на здобуття ступеня канд. пед. наук. спец 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Олександр Олексійович Юринець. – Запоріжжя, 2010. – 24 с.

Люберецкий В. Для самостоятельных занятий / В. Люберецкий // Физическая культура в школе. – 1995. − № 2. – С. 27–29.

Сирота Н. Педагогічні роздуми / Н. Сирота // Здоров’я та фізична культура. – 2007. – № 14.