Методологічні засади підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.144-149

Keywords:

методологічний підхід, системний, компетентнісний, діяльнісний, особистісно-орієнтовний, інноваційна діяльність, інклюзивна освіта.

Abstract

У статті розглядається та теоретично обґрунтовується основні методологічні підходи підготовки логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти. Розкрито зміст системного, компетентнісного, особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів. Також схарактеризовано сукупність принципів організації та окреслено шляхи вдосконалення системи підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти.

References

Философский словарь / [ред. И. Т. Фролов]. – [5-е изд.] – М. : Политиздат, 1987. –350 с.

Стефанов Н. Мультипликационный подход и эффективность / Н. Стефанов. – М. : Прогресс, 1976. – 27 с.

Блауберг И. В. Становление и сущность системного подхода / И. В. Блауберг, Э. Г. Юдин. – М. : Наука, 1973. – 270 с.

Ушинский К. Д. Человек как предмет воспитания: опыт педагогической антропологи / К. Д. Ушинский. – М. : ФАИР-Пресс : Гранд, 2004. – 575 с.

Вербицкий А. А. Компетентностный поход и теория контекстного обучения : материалы к четвёртому заседанию методол. семинара 16 ноября 2004 г. / А. А. Вербицкий. – М. : Исследовательстий центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 84 с.

Бібік Н. М. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи: бібліотека з освітньої політики : [монографія] / Н. М. Бібік, Л. С. Ващенко, О. І. Локшина та ін. ; під заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.

Вікуліна М. А. Особистісно-орієнтований підхід у педагогіці : теоретичне обґрунтування та шляхи реалізації : [учеб. пособ.] [Текст ] / М. А. Вiкулiна. – Н. Новгород : Изд-во НГЛУ ім. Н. А. Добролюбова, 2004 . – 296 с.