Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Zhytomyr Ivan Franko state university journal. Рedagogical sciences
About the Journal
Field of science and research problems
Sections of the journal
The journal is indexed by
Periodicity of Issues
Publisher and the history of the journal
Contact
Editors
Editor-in-chief
Editorial Board
Reviewers
Policies
Open Access Policy
Authors’ rights, licensing and deposit policies
Privacy Statement
Archiving
Ethics Policies
Editorial ethics
Competing Interests
Screening for Plagiarism
Educational Research Ethics
For Authors
Review Policy
Guidelines for authors
Fees
Frequently Asked Questions
Archives
Current
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 4(95) (2018): Zhytomyr Ivan Franko state university journal. Рedagogical sciences
No. 4(95) (2018): Zhytomyr Ivan Franko state university journal. Рedagogical sciences
Published:
2018-12-18
Статті
The Digital Generation of Children and Adolescents in Face of Internet Dangers
Barbara Adamczyk
5 - 11
PDF (Українська)
Communicative Approach in Teaching Italian as a Second Foreign Language
O. V. Stebaieva
12 - 16
PDF (Українська)
Науково-педагогічна школа як творчий осередок залучення молодих науковців до дослідницького процесу
О. Є. Антонова, Н. М. Поліщук
17 - 23
PDF (Українська)
Наукова школа "Методологія і методика реалізації комунікативної та компетентнісної парадигм у системі вищої й післядипломної освіти
Л. В. Барановська
24 - 31
PDF (Українська)
Педагогічні умови впровадження у навчально-виховний процес вищих військових закладів освіти методики формування лідерської компетентності майбутніх офіцерів
О. В. Бойко
32 - 40
PDF (Українська)
Наукові підходи у підготовці майбутніх юристів до професійної взаємодії
О. І. Браткова
41 - 44
PDF (Українська)
Наукові засади інтелектуального розвитку особистості учня середньої школи
О. В. Ващук
45 - 49
PDF (Українська)
Організація підготовки педагога-дослідника на основі інтегрованого поєднання методів математичного моделювання та інформаційних технологій
Г. Л. Воскобойнікова, А. В. Рудик, С. О. Воскобойніков, С. В. Мельник, Д. Є. Ступак
50 - 55
PDF (Українська)
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб реалізації інформаційної компетентності фахівців у галузі екології
Г. Б. Гордійчук, Н. А. Яценко
56 - 61
PDF (Українська)
Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи
О. А. Дубасенюк
62 - 70
PDF (Українська)
Особливості застосування аудіовізуальних технологій у професійній діяльності майбутніх учителів іноземних мов (на прикладі французької мови)
А. М. Климчук
71 -75
PDF (Українська)
Циклова методична комісія як середовище розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю
Г. В. Козаченко
76 - 80
PDF (Українська)
Вплив дидактичних технологій на формування духовної культури студентської молоді у наукових працях академіка Д. В. Чернілевського
Г. О. Козлакова
81 - 84
PDF (Українська)
Технологія організації інноваційної діяльності закладів дошкільної освіти
І. І. Коновальчук
85 - 91
PDF (Українська)
Експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту
І. М. Коновальчук
92 - 97
PDF (Українська)
Регіональний вимір становлення науково-педагогічних шкіл в Україні: на прикладі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Т. Д. Кочубей
98 - 102
PDF (Українська)
Формування умінь самоорганізації науково-дослідницької діяльності магістрантів на засадах ергономічного підходу
Н. М. Мирончук
103 - 107
PDF (Українська)
Аналіз програмних засобів для людей із порушеннями зору
І. С. Мінтій, Т. А. Вакалюк, В. М. Пірогов, А. М. Горло, М. М. Мінтій
108 - 116
PDF (Українська)
Професійна компетентність майбутнього вчителя музики: семантичний аналіз поняття
М. О. Мороз
117 - 125
PDF (Українська)
Теоретичні засади формування управлінських умінь у студентів ЗВО у процесі розв'язування професійних задач
І. В. Новіцька, А. А. Грушева, І. А. Вербовський
126 - 130
PDF (Українська)
Методика розвитку методичної компетентності викладачів військово-спеціальних дисциплін у системі післядипломної освіти
В. С. Остапенко
131 - 137
PDF (Українська)
Іншомовна підготовка фахівців соціальної сфери в світлі діяльнісного підходу
К. М. Павелків
138 - 144
PDF (Українська)
Експертна оцінка результативності неформальної освіти у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів
Н. П. Павлик
145 - 151
PDF (Українська)
Професійний розвиток учителя
Габріела Папротна
152 - 159
PDF (Українська)
Організаційно-педагогічні умови розвитку фахової компетентності начальників фізичної підготовки і спорту військових частин Збройних Сил України в системі післядипломної освіти
Д. В. Погребняк
160 - 165
PDF (Українська)
Сутність методичної компетентності вчителя інформатики
С. І. Почтовюк
166 - 170
PDF (Українська)
Підготовка науково-педагогічних працівників до діяльності у неформальній освіті дорослих: реалії та перспективи
О. Л. Самодумська
171 - 175
PDF (Українська)
Становлення системи освіти дорослих у Словацькій республіці на початку XX століття
О. А. Самойленко
176 - 181
PDF (Українська)
Науково-дослідна лабораторія як організатор і координатор інноваційного наукового середовища вищого військового навчального закладу
В. І. Свистун, В. А. Шемчук
182 - 187
PDF (Українська)
Давня українська педагогічна термінологія: аналіз текстів українського Середньовіччя
Н. А. Сейко
188 - 194
PDF (Українська)
Специфіка підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у вітчизняній вищій школі як чинник білінгвальної професійної підготовки
С. М. Ситняківська
195 - 200
PDF (Українська)
Ідеологеми освітньої реформи
І. І. Смагін
201 - 207
PDF (Українська)
Родинно- та суспільно-побутові пісні Східного Поділля як засіб формування самосвідомості особистості
А. І. Сторожук
208 - 212
PDF (Українська)
Інклюзивна освіта – перспективний напрям розвитку науково-педагогічних шкіл в Україні
З. І. Удич
213 - 219
PDF (Українська)
Концептуалізація дисциплінарно-методологічної матриці розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах післядипломної освіти
В. М. Федорець
220 - 229
PDF (Українська)
Методологія побудови системи регламентуючої документації у закладах вищої освіти на на основі процесного підходу до управління
Г. О. Шліхта
230 - 235
PDF (Українська)
Проблема суб'єктності вчителів та учнів у польській педагогічній науковій школі
В. В. Ягупов, А. Р. Бекірова
236 - 242
PDF (Українська)
Дослідницький потенціал наукової школи вченого: становлення, розвиток, здобутки
О. Г. Ярошенко, О. А. Блажко
243 - 247
PDF (Українська)
Арт-терапія як засіб гармонізації професійного середовища викладача закладу вищої освіти
С. Л. Яценко
248 - 251
PDF (Українська)
ISSN
2663-6387
(Print)
ISSN
2664-0155
(Online)
Language
English
Українська