ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ШКОЛИ

Authors

  • В. В. Тушева Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-9451-0532

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.5(91).2017.142-147

Keywords:

науково-дослідницька культура майбутнього вчителя, культуро-науково-освітнє середовище, професійна підготовка, інтеграція і міждисциплінарність, фундаментальна, загальнонаукова, методологічна, культурологічна і світоглядна підготовка

Abstract

У статті розкрито і обґрунтовано концептуальні, змістові і технологічні аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів. З огляду на сучасні тенденції вищої педагогічної школи (глобалізація, когнітивна полімодальність, гуманізація, неперервність, інтенсифікація, інтеграція, когерентність) розроблена на основі поліпарадигмального підходу модель педагогічної системи, в межах якої концентруються інваріантні і варіативні освітні стратегії і вибудовується як інтегративна єдність культурно-науково-освітнє середовище.

References

Kraevskii V. V. Metodologiia pedagogiki. Novyi etap [Methodology of Pedagogics. New Stage] : [uchebnoe posobie dlia studentov pedvuzov i universitetov] / V. V. Kraevskii, E. V. Berezhnova. M. : Izdatel'skii tsentr ''Akademiia'', 2006. – 301 s.

Tusheva V. V. Teoretiko-metodichni zasady formuvannia naukovo-doslidnitskoi kul'tury maibutniogo vchitelia v protsesi profesiinoi pidgotovky [Theoretical and Methodical Principles of Forming of Scientifically-Research Culture of Future Teacher in the Process of Professional Preparation] : [monografiia]. – UMO NAPN Ukraini. – Kharkiv : Vydavnytstvo ''Fedorko'', 2012. – 428 s.

Downloads

Published

2017-12-26