ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІННЯ ПЕРЕКОНУВАТИ Й АРГУМЕНТУВАТИ В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО (НА ПРИКЛАДІ ЕПІСТОЛЯРНИХ ТЕКСТІВ)
DOI:
https://doi.org/10.35433/Pedagogy.5(91).2017.42-46Keywords:
уміння аргументувати й переконувати, епістолярний стиль, учні молодшого шкільного віку.Abstract
У статті розглянуто проблему формування в учнів молодшого шкільного віку уміння переконувати й аргументувати крізь призму педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського. У публікації визначено окремі аспекти текстової діяльності на уроках української мови в ході створення епістолярних текстів. Автор доводить думку, що особливої актуальності, значущості та важливості набувають концептуальні положення В. Сухомлинського щодо формування комунікативної компетентності учнів, навчання української мови обов’язково повинно мати практичне спрямування – мати вихід у живе мовленнєве спілкування, епістолярні тексти знайомлять дітей з елементарними правилами логіки і формують уміння застосовувати їх у повсякденному житті.References
Мацько Л. І. Стилістика української мови : [підруч.] / Л. І. Мацько, О. М. Сидоренко, О. М. Мацько; за ред.
Л. І. Мацько. – К. : Вища школа, 2003. – 462 с.
Сухомлинський В. О. Листи до сина / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори в 5-ти томах. – Т. 3. – К. : Рад.
школа, 1977. – С. 583–657.
Вердербер Р. Communicate! Психология общения / Р. Вердербер, К. Вердербер. – СПб., 2007 –379 с.
Голуб Н. Б. Учитель і учні як творці й учасники педагогічного спілкування / Ніна Борисівна Голуб : [зб.
наук. пр.]. – Херсон : ХДУ. – Вип. 46. – С. 64–69. (Серія ''Педагогічні науки'').
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Н. В. Грона
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).