ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІННЯ ПЕРЕКОНУВАТИ Й АРГУМЕНТУВАТИ В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО (НА ПРИКЛАДІ ЕПІСТОЛЯРНИХ ТЕКСТІВ)

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/Pedagogy.5(91).2017.42-46

Keywords:

уміння аргументувати й переконувати, епістолярний стиль, учні молодшого шкільного віку.

Abstract

У статті розглянуто проблему формування в учнів молодшого шкільного віку уміння переконувати й аргументувати крізь призму педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського. У публікації визначено окремі аспекти текстової діяльності на уроках української мови в ході створення епістолярних текстів. Автор доводить думку, що особливої актуальності, значущості та важливості набувають концептуальні положення В. Сухомлинського щодо формування комунікативної компетентності учнів, навчання української мови обов’язково повинно мати практичне спрямування – мати вихід у живе мовленнєве спілкування, епістолярні тексти знайомлять дітей з елементарними правилами логіки і формують уміння застосовувати їх у повсякденному житті.

Author Biography

Н. В. Грона, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж імені І. Я. Франка

кандидат педагогічних наук, викладач вищої категорії, викладач-методист

References

Мацько Л. І. Стилістика української мови : [підруч.] / Л. І. Мацько, О. М. Сидоренко, О. М. Мацько; за ред.

Л. І. Мацько. – К. : Вища школа, 2003. – 462 с.

Сухомлинський В. О. Листи до сина / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори в 5-ти томах. – Т. 3. – К. : Рад.

школа, 1977. – С. 583–657.

Вердербер Р. Communicate! Психология общения / Р. Вердербер, К. Вердербер. – СПб., 2007 –379 с.

Голуб Н. Б. Учитель і учні як творці й учасники педагогічного спілкування / Ніна Борисівна Голуб : [зб.

наук. пр.]. – Херсон : ХДУ. – Вип. 46. – С. 64–69. (Серія ''Педагогічні науки'').