ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ АВІАЦІЙНИХ ДИСПЕТЧЕРІВ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США
DOI:
https://doi.org/10.35433/Pedagogy.5(91).2017.51-56Keywords:
професійна підготовка, майбутній авіаційний диспетчер ОПР, Міжнародна авіаційна акредитаційна рада, STEMосвіта, Федеральне Авіаційне Агентство, схвалена початкова академічна підготовка авіаційних диспетчерів.Abstract
У статті проаналізовано організацію професійної підготовки авіаційних диспетчерів у навчальних закладах США; окреслені основні організації, які регламентують діяльність авіаційної освіти у США; схарактеризовано необхідні умови і вимоги для отримання сертифікату авіаційного диспетчера у США; розглянуто кількість профільних навчальних закладів, які готують майбутніх диспетчерів ОПР; охарактеризовано освітні рівні і напрями підготовки авіаційної освіти США; проаналізовано зміст схваленої початкової академічної підготовки авіаційних диспетчерів.References
Закон України про вищу освіту від 17.01.2002 № 2984 // Розділ 1 Загальні положення. – Стаття 1. Основні
терміни і їх визначення.
Jose R. Ruiz. Collegiate Aviation and FAA Air Traffic Control Training Partnership : A Review of Literature //
Journal of Aviation. Aerospace Education and Research. – Embry–Riddle Aeronautical University. – Vol. 12. –
Numb. 3. – 2003. – P. 43–51.
Міністерство освіти США. Відділ роботи з іноземними справами. Структура освітньої системи США :
описання ступенів бакалавра [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://www.ed.gov/international/usnei/edlite-index.html.
Janet S. Hansen. Taking Flight : Aviation and Training for Aviation Careers / Hansen S. Janet, Oster V. Clinton. –
National Academy of Sciences. – Washington, DC. – National Academy Press. – 1997. – 188 p.
Офіційний сайт Федерального авіаційного агентства США. Перелік схвалених початкових академічних
навчальних закладів для підготовки авіаційних диспетчерів [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
https://www.faa.gov/jobs/students/schools/media/air-traffic-cti-schools.pdf.
Кнодель Л. В. Структура вищої освіти США на сучасному етапі розвитку суспільства / Л. В. Кнодель //
Український науковий журнал ''Освіта регіону''. – Тематика : Освіта та освітня політика. – Університет
''Україна''. – № 1. –2011. – С. 229–235. – Режим доступу : http://social-science.com.ua/article/412.
Стойка О. Я. Деякі особливості організації навчального процесу у вищих навчальних закладах США /
О. Я. Стойка // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – Серія : Педагогіка, соціальна
робота. – Вип. 28. – С. 159–161.
U.S. Department of Transportation Federal Aviation Administration. A Plan for the Future / 10 Year Strategy for the
Air Traffic Control Workforce 2015–2024. – Chapter 7 : Training. – 63 p.
Міністерство освіти США. Відділ роботи з іноземними справами. Структура освітньої системи США :
описання ступенів асоціата [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 В. О. Красножон
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).