Modern trends in the training of future informatics teachers in the conditions of the digital transformation of education
Keywords:
підготовка вчителів інформатики, цифрова трансформація, комп’ютерна грамотність, цифрові технології, інтерактивні технології, практичні навички, кваліфікація, творчість, інноваціїAbstract
Цифрова трансформація зробила революцію в галузі інформатики, і, як наслідок, освіта та підготовка студентів у цій галузі також еволюціонували. У статті на основі аналізу наукової літератури та статистичних відображено сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах цифрової трансформації освіти.
У процесі аналізу було виявлено загальні тенденції підготовки майбутніх учителів інформатики, такі як комп'ютерна грамотність, використання інтерактивних технологій, розвиток практичних навичок та підвищення кваліфікації вчителів.
Окрему увагу було приділено особливостям підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах цифрової трансформації освіти, таким як використання онлайн-курсів та вебінарів, розвиток педагогічної майстерності у використанні новітніх технологій та створення творчого та інноваційного середовища. Проаналізовано вимоги до компетенцій майбутніх учителів інформатики, зокрема звернено увагу на необхідність володіння не тільки технічними знаннями, але й комунікативними навичками та здатністю адаптуватися до нових технологій та ситуацій. У статті висвітлюються ключові концепції та практики, які формують підготовку майбутніх учителів інформатики в епоху цифрової трансформації, включаючи міждисциплінарні підходи, навчання на досвіді, галузеві партнерства та етичні міркування. У статті також обговорюються виклики та можливості, пов’язані з цими тенденціями, і надаються рекомендації для викладачів та установ щодо ефективної підготовки студентів до епохи цифрових технологій.
На основі аналізу було зроблено висновок, що підготовка майбутніх учителів інформатики потребує постійного оновлення та адаптації до нових вимог цифрової епохи. Для досягнення успіху у цій галузі необхідно використовувати новітні технології та інноваційні підходи до навчання. Узагальнюючи, у статті пропонується орієнтація на забезпечення доступу до якісної освіти для всіх учнів, використання новітніх технологій та розвиток загальних компетенцій майбутніх учителів як важливі напрямки у розвитку підготовки майбутніх учителів інформатики.
Зазначені результати дослідження можуть бути корисні для викладачів вищих навчальних закладів, які займаються підготовкою майбутніх учителів інформатики, а також для керівників освітніх установ, які планують впровадження цифрового середовища та вносити свій внесок у розвиток цифрової трансформації. Для цього важливо не лише надавати студентам необхідні знання та навички, але й створювати умови для їх розвитку творчого мислення та інноваційної діяльності. Крім того, важливим є підвищення рівня мотивації студентів до вивчення інформатики, наприклад, за допомогою використання новітніх технологій та інтерактивних методів навчання. Ці підходи дозволять підготувати майбутніх учителів інформатики, які зможуть успішно працювати у сучасному цифровому світі та сприятимуть подальшому розвитку цифрової трансформації в освіті.
Published
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).