Науково-педагогічна школа як творчий осередок залучення молодих науковців до дослідницького процесу
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(95).2018.17-23Keywords:
наукова школа, ознаки наукової школи, чинники професійного зростанняAbstract
У статті проаналізовано основні чинники, що сприяли професійно-творчому розвитку представників Житомирської науково-педагогічної школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" впродовж останніх 30-ті років. Виокремлено низку чинників, зокрема наявність лідера, учнів та послідовників, тісні зв’язки з ученими наукових установ Національної Академії педагогічних наук України, загальні тенденції розвитку системи освіти у державі, які спрямовують науковий пошук дослідників і стають їх власною тематикою та інші.
References
Антонова О. Є. Професійне зростання науково-педагогічних працівників у середовищі кафедри як осередку розвитку / О. Є. Антонова // Проблеми освіти : зб. наук. праць. – Інститут модернізації змісту освіти МОН України. – Вінниця : ТОВ ''Нілан – ЛТД'', 2018. – Вип. 88. – Ч. 1. – С. 7–18.
Зеленська Л. Д. Наукова школа : сутність та етапи становлення [Електронний ресурс] / Л. Д. Зеленська. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/10_NPE_2008/Pedagogica/27756.doc.htm.
Наукова школа – феномен науки : Науковці України еліта держави [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.logos-ukraine.com.ua/project/index.php?project=nued2&load=edu_shools_fenomen.html.
Положення про наукові школи Запорізької державної інженерної академії [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.zgia.zp.ua/gazeta/POLOGEN_151110.pdf.
Поняття наукової школи, її ознаки та функції [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://studepedia.org/index.php?vol=1&post=99429.
'Серця, віддані педагогіці (кафедрі педагогіки Житомирського державного педагогічного університету – 80) : історичний нарис / За заг. ред. О. Є. Антонової. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 118 с.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 О. Є. Антонова, Н. М. Поліщук
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).