Організація підготовки педагога-дослідника на основі інтегрованого поєднання методів математичного моделювання та інформаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(95).2018.50-55Keywords:
математичне моделювання, інформаційні технології, прикладні наукові дослідження, дистанційне навчання, платформи віддаленого доступуAbstract
В статті висвітлено здійснені проектування й розробка та практичне впровадження майстер-класу ''Інтегроване використання математичного моделювання та інформаційних технологій у прикладних галузевих дослідженнях''. Розроблено дизайн платформи віддаленого доступу для дистанційної форми навчання студентів в умовах магістратури в закладах вищої освіти. Встановлено ефективність практичного впровадження з використанням методу case-study, ситуативного моделювання прикладних задач дослідження у галузі за результатами навчальних досягнень студентів експериментальних груп.References
Матеріали Міністерського круглого столу щодо розвитку S&Т у межах 15–го STS форуму, 7 жовтня 2018, м. Кіото (Японія). Виступ Л. Гріневич [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https: //mon.gov.ua/ua/news/ukrayina-pracyuye-nad-novoyu-viziyeyu-naukovo-doslidnickih-prioritetiv-rd-priority-yaki-bspriyali-dosyagnennyu-cilej-stalogo-rozvitku-do-2030-roku-liliya-grinevich (дата звернення: 7.10.2018 р.).
Transforming Our World : the 2030 Agenda for Sustainable Development), прийнятий 25 вересня 2015 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.millennium institute.org/ (дата звернення: 7.10.2018 р.).
Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів : [навчальний посібник] / В. В. Вишнівський, М. П. Гніденко, Г. І. Гайдур, О. О. Ільїн. – Київ : ДУТ, 2014. – 140 с.
Швець В. О. Математичне моделювання як змістова лінія шкільного курсу математики / В. О. Швець // Дидактика математики : проблеми і дослідження [міжнародний збірник наукових робіт]. – Донецьк : Вид-во ДонНУ. – 2009. – № 32. – С. 16–23.
Ульянченко О. В. Дослідження операцій в економіці. / О. В. Ульянченко. – Харків : Гриф, 2002. – 580 с.
Саати Т. Л. Принятие решений. Метод анализа иерархий / Т. Л. Саати. – М. : Радио и связь, 1993. – 320 с.
Пинский А. А. Математическая модель в системе межпредметных связей / А. А. Пинский // Межпредметные связи естественно математических дисциплин : [сборник статей]. – М., 1980. – С. 108–119.
Корнило І. М. Прогнозування показників організаційно–економічних процесів за допомогою математичних моделей / І. Корнило // Журнал Науковий огляд. – 2015. – № 8 (18). – С. 1–6.
Хомченко А. Н. В. Две модели усреднения граничных потенциалов на адаптируемом шаблоне / А. Н. Хомченко, М. Т. Наджафов, Н. В. Валько // Геометричне та комп’ютерне моделювання. – Харків: Харк. держ. університет харчування та торгівлі. – 2004. – № 8. – С. 26–31.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 Г. Л. Воскобойнікова, А. В. Рудик, С. О. Воскобойніков, С. В. Мельник, Д. Є. Ступак
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).