Циклова методична комісія як середовище розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю
DOI:
https://doi.org/10.35433/76-80Keywords:
циклова методична комісія фармацевтичних дисциплін, викладачі фармацевтичного профілю, розвиток педагогічної компетентностіAbstract
У статті розглядається роль циклової методичної комісії фармацевтичних дисциплін у розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю; визначено зміст роботи циклової методичної комісії, структуру педагогічної компетентності; з’ясовано роль викладача фармацевтичного профілю в освітньому процесі закладу вищої освіти. Акцентовано, що саме циклова комісія створює систему науково – методичної роботи, націлену на забезпечення розвивального ефекту освітнього процесу, сприяє розвитку у викладачів фармацевтичного профілю педагогічної компетентності.References
Міщенко С. Г. Науково-методична робота як підґрунтя розвитку професійної компетентності викладача коледжу / С. Г. Міщенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : [зб. наук. пр.] / [Редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2016. – Вип. 51 (104). – С. 239–245.
Фарафонова А. К. Циклова комісія, як важлива ланка системи управління навчально-методичною роботою / А. К. Фарафонова // Сучасні проблеми і шляхи вдосконалення управління вищими навчальними закладами ІІІ рівнів акредитації : [збірник матеріалів науково-практичної конференції педагогічних працівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації Харківської області (24 лютого 2006 р.)]. – Харків, 2013. – С. 225–226.
Про затвердження норм часу для планування і обліку навчальної роботи та переліків основних видів методичної, наукової й організаційної роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів: наказ МОН України № 450 від 07.08.02 р. // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2002. – № 22. – С. 3–11.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 Г. В. Козаченко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).