Теоретичні засади формування управлінських умінь у студентів ЗВО у процесі розв'язування професійних задач
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(95).2018.126-130Keywords:
професійна підготовка, управлінські уміння, управлінська компетентність, конкурентоспроможність фахівцяAbstract
У статті подано теоретичний огляд наукової літератури з проблеми формування управлінських умінь у студентів ЗВО у процесі розв’язування професійних задач. Обґрунтовано та визначено умови, які покращують процес формування управлінських умінь у студентів в усіх галузях професійної підготовки. Проаналізовано професійні уміння, які повинні бути сформовані у майбутнього фахівця-управлінця, визначено структурні компоненти управлінських умінь. Доведено, що сьогодні конкурентоздатним на ринку праці може стати не стільки відмінник-теоретик, скільки практикозорієнтований спеціаліст. Молодь повинна бути підготовлена до нових ролей у суспільстві, повинна змінюватися та пристосовуватися до нових потреб ринку праці, оперувати та управляти інформацією, активно діяти, швидко приймати рішення, навчатись упродовж життя.References
Овчарук О. В. Розвиток компетентнісного підходу : стратегічні орієнтири міжнародної спільноти / Оксана Василівна Овчарук // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / заг. ред. О. В. Овчарук. – К., 2004. – С. 6–15.
Бондаревская Е. В. Гуманистическая парадигма личностно-ориентированного бразования / Евгения Васильевна Бондаревская // Педагогика. – 1997. – № 4. – С. 11–17.
Уйсімбаєва Н. В. Формування професійної компетентності майбутніх економістів в процесі науководослідної роботи у вищих навчальних закладах I-II рівня акредитації : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Василівна Уйсімбаєва. – Кіровоград, 2006. – 189 c.
Лебедев О. Е. Компетентностный поход в образовании / О. Е. Лебедев // Школ. технологии. – 2004. – № 5. – С. 3–12.
Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління : [посіб.] / Лідія Ернестівна Орбан-Лембрик. – К. : Академвидав, 2003. – 568 с. (Алма-матер)
Вандер-Венде М. К. Болонская декларация: расширение доступности и повышение конкурентоспособности высшего образования в Европе [Электронний ресурс] / М. К. Вандер Венге // Высшее образование в Европе. – 2000. – Том XXV. – № 3. – Режим доступу : http://www.aha.ru/moscow64/educationalbook. – Назва з екрана.
Бажин И. И. Исследование систем управления / И. И. Бажин // Компакт-учебник. – Харьков : Консум, 2004. – 336 с.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 І. В. Новіцька, А. А. Грушева, І. А. Вербовський
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).