Формування професійних компетентностей балетмейстера-педагога у структурі вищої хореографічної освіти: теоретичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.3(94).2018.21-26Keywords:
балетмейстер, балетмейстер-педагог, хореограф, хореографічна освіта, хореографічна педагогіка, принципи балетмейстерської творчості, виконавський стиль, хореографічно-педагогічна діяльність.Abstract
У статті досліджено сутнісні ознаки професії балетмейстера, її педагогічну ресурсність, основні змістові напрями професійної активності. Схарактеризовано комплекс професійних компетентностей і особистісних якостей балетмейстера-педагога, необхідних для успішної творчої самореалізації у різних формах фахової діяльності; окреслено шляхи їх формування у студентів хореографічних спеціалізацій у структурі вищої хореографічної освіти.
References
Балет : Энциклопедия / [под ред. Ю. Н. Григоровича]. – М. : Сов. энцикл., 1981. – 623 с. : илл. – Библиогр. : C. 617–620.
Колногузенко Б. М. Види мистецтв і хореографії / Б. М. Колногузенко / Національна хореографічна спілка України. – Харків, 2014. – 319 с. : іл.
Павлюк Т. С. Українське балетмейстерське мистецтво другої половини ХХ ст. : автореф. дис... канд. мист. 17.00.01 "Теорія та історія культури" / Т. С. Павлюк. − Київ : Держ. акад. керів. кадрів культури і мистецтв, 2005. − 20 с.
Шамрова О. А. Особенности профессиональной подготовки руководителей хореографических коллективов [Электронный ресурс] / О. А. Шамрова. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/10._ENXXIV_2007/Pedagogica/21814.doc.htm. – Заглавие с экрана.
Пархоменко О. М. Формування балетмейстерських умінь майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки : автореф. дис ... канд. пед. наук : 13.00.04 ''Теорія і методика професійної освіти'' / О. М. Пархоменко. – Київ, 2016. – 20 с.
Митакович Л. А. Подготовка будущих педагогов-хореографов к решению профессиональных задач / Л. А. Митакович // Известия Российского государственного педагогического университета им. А. И. Герцена, 2009. – № 116. – С. 185–189.
Юрьева М. Н. Повышение квалификации педагога-хореографа : компетентность и развитие / М. Н. Юрьева, Л. Н. Макарова // Вестник ТГУ. Серия : Гуманитарные науки. – 2011. – № 12. – С. 108–113.
Юрьева М. Н. Компетентностная модель выпускника-хореографа / М. Н. Юрьева, Л. Н. Макарова // Высшее образование сегодня. – 2010. – № 4. – С. 50–53.
Мартиненко О. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів хореографії в умовах вищого навчального закладу / О. В. Мартиненко // Проблеми підготовки сучасного вчителя : [збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини] / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2015. – Випуск 12. – С. 165–173.
Забредовський С. Г. Методика роботи з хореографічним колективом : [навч. посіб.]. Видання друге, доповнене. – К. : НАКККіМ, 2011. – 188 с.
Никитин В. Ю. Профессионально-педагогическая подготовка балетмейстера в учебных заведениях культуры и искусств : автореф. дис. док. пед. наук : 13.00.08 ''Теория и методика профессионального образования'' / В. Ю. Никитин. – М., 2007. – 49 с.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 Т. О. Благова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).