Інтерпретація драматичного літературного твору на занятті зі сценічної мови у ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.3(94).2018.50-54Keywords:
інтерпретація, авторський задум, професійне становлення мовної особистості, драматургія, сценічна мова, творчо-образна інтерпретація, декодування образів художнього твору.Abstract
Статтю присвячено актуальній проблемі професійного становлення мовної особистості майбутніх бакалаврів сценічного мистецтва. Спираючись на праці педагогів, філологів та мистецтвознавців, автор окреслює місце інтерпретації у роботі над драматичним твором на заняттях зі сценічної мови. Увага видатних акторів до мови персонажів є прикладом для наслідування студентами. Наведені фрагменти занять підтверджують думку про важливість занурення виконавця в авторський текст задля створення власного сценічного образу.
References
Грона Н. В. Підготовка студентів педагогічних коледжів до формування у молодших школярів текстотворчих умінь : [монографія] / Н. В. Грона. – Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. – 592 с.
Словник української мови : в 11 т. / редкол. : I. К. Бiлодiд (голова) та iншi; Акад. наук Укр. РСР, Iн-т мовознавства iм. О. О. Потебні. – К. : Наук. думка, 1970–1980 – Т. 4, 1973. – 840 с.
Шуляр В. І. Стратегії літературної освіти школярів у системі профільного навчання : [монографія] / В. І. Шуляр. – Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2010. – 348 с.
Чирков О. С. Драматургія – мистецтво драми? // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир : Вид-во Житомирського держ. ун-ту імені І. Франка, 2006. – № 30. – C. 104–109.
Астрахан Н. І. Вистава як інтерпретаційна модель драматичного твору // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир : Вид-во Житомирського держ. ун-ту імені І. Франка, 2006. – № 30. – С. 139–142.
Хмельницька Л. Роль та місце Марії Заньковецької у становленні та розвитку українського професійного театру // Кафедра історії та культури України. Наукові записки з української історії : [збірник наукових статей]. – Випуск 32. Переяслав-Хмельницький, 2012.– С. 83–88.
Станиславский К. Работа актера над собой в творческом процессе воплощения : Дневник ученика / Константин Станиславский. – СПб. : Азбука, Азбука-Аттикус, 2017. – 416 с. – (Азбука-классика, Non-Fiction).
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 К. Я. Климова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).