Структура фундаменталізації підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.3(94).2018.76-80Keywords:
фундаменталізація професійної підготовки, структура фундаменталізації освіти, майбутній соціальний працівник, професіоналізм фахівця.Abstract
У статті проаналізована структура фундаменталізації професійної освіти майбутніх соціальних працівників на змістовно-організаційному і технологічному рівнях. Обґрунтовано наведені головні функції, що виконує фундаменталізація професійної освіти. Розкрито важливі напрямки фундаменталізації професійної освіти, що засадничо направлені на формування структури системи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників.
References
Баранівський В. Ф. Компетентність і фундаменталізація освіти як сучасні парадигми розвитку вищої освіти / В. Ф. Баранівський // Вісник національного університету оборони України. – 2011. – Вип. 6. – С. 282–285.
Бардус І. О. Філософські засади концепції фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій / І. О. Бардус// Проблеми інженерно-педагогічної освіти. – 2016. – № 52−53. – С. 7−17.
Васьківська Г. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі : теорія і практика / Г. Васьківська // Рідна школа. − 2012. − № 3. − С. 25−30.
Ребуха Л. З. Инновационные технологии в профессиональной подготовке будущих социальных работников / Л. З. Ребуха // Теория и методика профессионального образования. – Минск : РИПО. − 2017. − Выпуск 4. – Часть 1.− С. 112−117.
Фруктова Я. С. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема / Я. С. Фруктова // 1025-річчя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : [зб. матер. міжнарод. наук. конф.]. − Київ (22 травня 2014 р.) − С. 310−316.
Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформаційних дисциплін у вищій школі : [монографія] / С. О. Семеріков ; наук. ред. акад. АПН України, д. пед. н., проф. М. І. Жалдак. − Кривий Ріг : Мінерал ; К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. − 340 с.
Мельничук І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій / І. М. Мельничук // Медична освіта. – 2012. – № 3. – С. 55–60.
Ковтонюк М. М. Фундаменталізація освіти як необхідний чинник у системі професійної підготовки спеціаліста [Електронний ресурс] / М. М. Ковтонюк // Проблеми сучасної педагогічної освіти : педагогіка і психологія. – Кримський гуманітарний університет. – 2011. – Вип. 34. – Ч. 1. – С. 2−5. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2011_34_1/Kovtonyuk.pdf.
Гончаренко С. У. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип / С. У. Гончаренко // Шлях освіти. – 2008. – № 1. – С. 2−6.
Гавриляк І. С. Шляхи розвитку фундаменталізації змісту сучасної професійної освіти / І. С. Гавриляк // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія : "Педагогічні науки". − Випуск № 24 (237). – Черкаси. – 2012. – С. 33–37.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Л. З. Ребуха

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).