Самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти у системі відкритої освіти
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.13-21Keywords:
e-learning, професійний розвиток, самоосвіта, саморозвиток, самоуправління, система відкритої освіти.Abstract
У статті розглянуто можливі форми самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту закладів вищої освіти Республіки Польща у системі відкритої освіти. Проаналізовано причини виникнення відкритої освіти та її значення в самоуправлінні професійним розвитком викладачів. Основна увага приділена такій формі розвитку професійного рівня викладача, як e-learning. Охарактеризовано види електронного навчання, описано його можливості та вплив на професійний розвиток викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти у системі відкритої освіти.
References
Sprawozdanie dla komisji Europejskiej Nowe sposoby uczenia się i nauczania w szkolnictwie wyższym [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.erasmusplus.org.pl/wp-content/uploads/2015/11/Modernizacja-2015.pdf (дата звернення: 11.05.2018).
Otwarta edukacja [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://koed.org.pl/pl/otwarta-edukacja (дата звернення: 11.05.2018).
Otwarte zasoby edukacyjne [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://pl.wikipedia.org/wiki/Otwarte_zasoby_edukacyjne (дата звернення: 11.05.2018).
Мосоров В. Система USOS – інформаційно-освітнє середовище вищих навчальних закладів Польщі [Електронний ресурс] / В. Мосоров. – Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis сс. 3-7 (дата звернення: 11.05.2018).
Ustawa z dnia 27 lipca 2005 roku. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U.Nr 164. poz.1365 z późniejszymi poprawkami) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https: //www.nauka.gov.pl (дата звернення: 11.05.2018).
Król H. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji / Н. Król, А. Ludwiczyński // PWN. – Warszawa, 2007. – S. 468–473.
Garski K. Jak efektywnie szkolić pracowników / К. Garski, J. Gontarz // PARP. – Warszawa, 2009.
Listwan T. Kształcenie kadry menedżerskiej firmy / Т. Listwan // KADRY. – Wrocław, 1998. – 176 s.
Jankowski D. Twórczy rozwój jednostki w całożyciowych procesach edukacji i samoedukacji / D. Jankowski // Dialog o Kulturze i Edukacji. – 2012. – Nr 1. – S. 120–121.
Zapasa A. Poradnik e-learningu / А. Zapasa // Świdnik. – 2011. – 61 s.
Europejski System Edukacji Elearningowej [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.esee.eu/index.php?id=171 (дата звернення: 11.05.2018).
Pestka D. Rozwój osobisty / D. Pestka, J. Kołodziej, К. Pujer // Wybrane problemy teorii i praktyki. EXANTE. – Wrocław, 2017. – 111 s.
Kopciał P. Analiza metod e-learningowych stosowanych w kształceniu osób dorosłych / Р. Kopciał // Zeszyty Naukowe Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki. – 2013. – Nr 9(7). – 80 s.
Kozioł L. Determinanty rozwoju e-learningu korporacyjnego / L. Kozioł // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego w Siedlcach. – 2013. – Nr 98. – S. 64–65.
Fazlagić Jan, Ph.D. My specializations [Електронний ресурс] / Jan Fazlagić. – Режим доступу : http://fazlagic.pl (дата звернення: 11.05.2018).
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 І. М. Андрощук
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).