Самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти у системі відкритої освіти

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.13-21

Keywords:

e-learning, професійний розвиток, самоосвіта, саморозвиток, самоуправління, система відкритої освіти.

Abstract

У статті розглянуто можливі форми самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту закладів вищої освіти Республіки Польща у системі відкритої освіти. Проаналізовано причини виникнення відкритої освіти та її значення в самоуправлінні професійним розвитком викладачів. Основна увага приділена такій формі розвитку професійного рівня викладача, як e-learning. Охарактеризовано види електронного навчання, описано його можливості та вплив на професійний розвиток викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти у системі відкритої освіти.

References

Sprawozdanie dla komisji Europejskiej Nowe sposoby uczenia się i nauczania w szkolnictwie wyższym [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.erasmusplus.org.pl/wp-content/uploads/2015/11/Modernizacja-2015.pdf (дата звернення: 11.05.2018).

Otwarta edukacja [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://koed.org.pl/pl/otwarta-edukacja (дата звернення: 11.05.2018).

Otwarte zasoby edukacyjne [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://pl.wikipedia.org/wiki/Otwarte_zasoby_edukacyjne (дата звернення: 11.05.2018).

Мосоров В. Система USOS – інформаційно-освітнє середовище вищих навчальних закладів Польщі [Електронний ресурс] / В. Мосоров. – Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis сс. 3-7 (дата звернення: 11.05.2018).

Ustawa z dnia 27 lipca 2005 roku. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U.Nr 164. poz.1365 z późniejszymi poprawkami) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https: //www.nauka.gov.pl (дата звернення: 11.05.2018).

Król H. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji / Н. Król, А. Ludwiczyński // PWN. – Warszawa, 2007. – S. 468–473.

Garski K. Jak efektywnie szkolić pracowników / К. Garski, J. Gontarz // PARP. – Warszawa, 2009.

Listwan T. Kształcenie kadry menedżerskiej firmy / Т. Listwan // KADRY. – Wrocław, 1998. – 176 s.

Jankowski D. Twórczy rozwój jednostki w całożyciowych procesach edukacji i samoedukacji / D. Jankowski // Dialog o Kulturze i Edukacji. – 2012. – Nr 1. – S. 120–121.

Zapasa A. Poradnik e-learningu / А. Zapasa // Świdnik. – 2011. – 61 s.

Europejski System Edukacji Elearningowej [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.esee.eu/index.php?id=171 (дата звернення: 11.05.2018).

Pestka D. Rozwój osobisty / D. Pestka, J. Kołodziej, К. Pujer // Wybrane problemy teorii i praktyki. EXANTE. – Wrocław, 2017. – 111 s.

Kopciał P. Analiza metod e-learningowych stosowanych w kształceniu osób dorosłych / Р. Kopciał // Zeszyty Naukowe Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki. – 2013. – Nr 9(7). – 80 s.

Kozioł L. Determinanty rozwoju e-learningu korporacyjnego / L. Kozioł // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego w Siedlcach. – 2013. – Nr 98. – S. 64–65.

Fazlagić Jan, Ph.D. My specializations [Електронний ресурс] / Jan Fazlagić. – Режим доступу : http://fazlagic.pl (дата звернення: 11.05.2018).