Використання хмаро орієнтованих засобів у навчанні бакалаврів інформатики для організації спільної проектної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.46-51Keywords:
хмарні сервіси, хмаро орієнтовані засоби, проектна діяльність, бакалаври інформатики, навчання.Abstract
У даній статті розкриваються можливості використання хмаро орієнтованих засобів у навчанні бакалаврів інформатики для організації спільної проектної діяльності: хмаро орієнтовані інтелектуальні карти, компілятори та автоматизовані системи для проведення змагань з програмування. Уточнено поняття "спільна проектна діяльність бакалаврів інформатики". Розкрито суть методу проектів з використанням хмарних сервісів. Наведено основні етапи роботи над спільним проектом бакалаврами інформатики.
References
Вакалюк Т. А. Особливості та специфіка підготовки бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Проблеми підготовки сучасного вчителя : [збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини] / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Випуск 16. – 319 с. – С. 28–35.
Биков В. Ю. Технології хмарних обчислень, ІКТ-аутсорсінг та нові функції ІКТ підрозділів освітніх і наукових установ / В. Ю. Биков // Інформаційні технології в освіті. – № 10. – 2011. – С. 8–23.
ISO/IEC 17788:2014 "Information technology – Cloud computing – Overview and vocabulary" [Electronic Resourse] / Online Browsing Platform (OBP). – Mode of access : https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:17788:ed-1:v1:en.
Шишкіна М. П. Хмаро орієнтоване освітнє середовище навчального закладу: сучасний стан і перспективи розвитку досліджень [Електронний ресурс] / М. П. Шишкіна, М. В. Попель // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2013. – № 5 (37). – С. 66–80. – Режим доступу до журн. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/903/676.
Стрюк А. М. Система хмаро орієнтованих засобів навчання як елемент інформаційного освітньо-наукового середовища ВНЗ [Електронний ресурс] / А. М. Стрюк, М. В. Рассовицька // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – № 4 (42). – С. 150–158. – Режим доступу до журн. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1087/829.
Проектна діяльність [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ukped.com/skarbnichka/396.html.
Хоружа Л. Проектна культура вчителя: етичний компонент / Л. Хоружа // Шлях освіти. – 2006. – № 4. – С. 11–15.
Уйсімбаєва Маріям Проектна діяльність : теоретичні аспекти / Маріям Уйсімбаєва // Витоки педагогічної майстерності. – 2014. – Випуск 13. – С. 258–263.
Буйницька О. П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання : [навчально-методичний посібник для самостійного вивчення курсу]. – Кам’янець-Подільський : ПП Буйницький, 2009. – 240 с.
Концедайло В. В. Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з курсу "Професійна практика програмної інженерії" / В. В. Концедайло, Т. А. Вакалюк. – Житомир : вид-во ФОП "О. О. Євенок", 2018. – 60 c.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Т. А. Вакалюк
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).