Особливості технології формування екологічної компетентності майбутніх гірничих інженерів

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.52-57

Keywords:

технологі, педагогічна технологія, природничі дисципліни, гірничий інженер.

Abstract

В статті розглянуто та проаналізовано актуальні ідеї застосування освітніх технологій навчання та викладання у вищій школі. Обґрунтовано запровадження педагогічної технології формування екологічної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі професійної підготовки. Розкрито роль дисциплін гуманітарного, природничого та циклу професійного спрямування у формуванні складових екологічної компетентності. Визначено провідні форми та методи навчальної роботи, що сприяють формуванню екологічної компетентності фахівців напряму "Гірництво".

References

Кларин М. В. Педагогические технологии в учебном процессе (Анализ зарубежного опыта) / М. В. Кларин. – М.: Знания, 1989. – 75 с.

Моложавенко В. Л. Компетентностная модель специалиста – выпускника вуза как основа проектирования технологии компетентностного подхода к образованию / В. Л. Моложавенко // Вестник университета Российской академии образования. – 2008. – № 3 (41). – С. 81–85.

Сластенин В. А. О современных подходах к подготовке учителя / В. А. Сластенин, Н. Г. Руденко // Педагог. – 1997. – № 3.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [навч. посібник] / І. М. Дичківська – К. : Академвидав, 2004. – 334 с.

Фасоля А. Азбука особистісно-орієнтованого навчання / А. Фасоля // Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2004. – № 4. – С. 62–67.