Роль та місце курсу англійської мови в процесі професіоналізації студентівполітологів
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.68-73Keywords:
професіоналізація студентів, первинна професіоналізація політологів, міждисциплінарні зв’язки, навчальний модуль з іноземної мови, іноземна мова професійного вжитку.Abstract
У статті досліджуються організаційні та методичні засади забезпечення професіоналізації студентів у вищому навчальному закладі шляхом посилення співпраці між викладачами фахових дисциплін та курсу іноземної мови. Запропоновано засоби та форми роботи в рамках іншомовної підготовки студентів з метою створення моделі професійного середовища, професійної діяльності та Я-концепції майбутніх політологів, які становлять психологічну модель професії. Визначено алгоритм розробки навчального модуля з іноземної мови, орієнтованого на професіоналізацію студентів.
References
Дружилов С. А. Освоение студентами модели профессии и профессиональной деятельности как необходимое условие профессионализации / С. А. Дружилов // Образовательные технологии и общество (Educational Technology & Society). – 2010. – Т. 13. – № 4. – С. 299–318.
Иванов В. Г. Профессиональное становление студентов и процесс профессионализации в вузе / В. Г. Иванов, И. Р. Искакова // Вестник Казанского технологического университета. – 2010. – № 12. – С. 173–179.
Ангеловский А. А. Профессионализация личности. Социальные агенты первичной и вторичной профессионализации / А. А. Ангеловский // Сибирский педагогический журнал. – 2011. – № 7. – С. 70–80.
Романова Е. С. 99 популярных профессий. Психологический анализ и профессиограммы / Е. С. Романова. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2003. – 464 с.
Жиляєва Ю. М. До питання змісту курсу іноземної мови професійного вжитку для студентів спеціальності 'Політологія' / Ю. М. Жиляєва // Мова і світ : сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі : збірник матеріалів IV Всеукраїнського науково-практичного вебінару (29 листопада 2017 р.). – Житомир : Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2017. – 123 с.
Програма з англійської мови для професійного спілкування – National ESP Curriculum / [Колектив авторів : Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок, В. О. Іваніщева, Л. Й. Клименко, Т. І. Козимирська, С. І. Кострицька, Т. І. Скрипник, Н. Ю. Тодорова, А. О. Ходцева]. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с.
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Ю. М. Жиляєва
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).