Роль та місце курсу англійської мови в процесі професіоналізації студентівполітологів

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.68-73

Keywords:

професіоналізація студентів, первинна професіоналізація політологів, міждисциплінарні зв’язки, навчальний модуль з іноземної мови, іноземна мова професійного вжитку.

Abstract

У статті досліджуються організаційні та методичні засади забезпечення професіоналізації студентів у вищому навчальному закладі шляхом посилення співпраці між викладачами фахових дисциплін та курсу іноземної мови. Запропоновано засоби та форми роботи в рамках іншомовної підготовки студентів з метою створення моделі професійного середовища, професійної діяльності та Я-концепції майбутніх політологів, які становлять психологічну модель професії. Визначено алгоритм розробки навчального модуля з іноземної мови, орієнтованого на професіоналізацію студентів.

References

Дружилов С. А. Освоение студентами модели профессии и профессиональной деятельности как необходимое условие профессионализации / С. А. Дружилов // Образовательные технологии и общество (Educational Technology & Society). – 2010. – Т. 13. – № 4. – С. 299–318.

Иванов В. Г. Профессиональное становление студентов и процесс профессионализации в вузе / В. Г. Иванов, И. Р. Искакова // Вестник Казанского технологического университета. – 2010. – № 12. – С. 173–179.

Ангеловский А. А. Профессионализация личности. Социальные агенты первичной и вторичной профессионализации / А. А. Ангеловский // Сибирский педагогический журнал. – 2011. – № 7. – С. 70–80.

Романова Е. С. 99 популярных профессий. Психологический анализ и профессиограммы / Е. С. Романова. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2003. – 464 с.

Жиляєва Ю. М. До питання змісту курсу іноземної мови професійного вжитку для студентів спеціальності 'Політологія' / Ю. М. Жиляєва // Мова і світ : сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі : збірник матеріалів IV Всеукраїнського науково-практичного вебінару (29 листопада 2017 р.). – Житомир : Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2017. – 123 с.

Програма з англійської мови для професійного спілкування – National ESP Curriculum / [Колектив авторів : Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок, В. О. Іваніщева, Л. Й. Клименко, Т. І. Козимирська, С. І. Кострицька, Т. І. Скрипник, Н. Ю. Тодорова, А. О. Ходцева]. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с.