Розвиток креативності майбутнього вчителя інформатики засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.92-96

Keywords:

креативність, креативне мислення, інновації, інформаційно-комунікаційні технології.

Abstract

У статті проаналізовано стан розвитку креативного мислення майбутніх учителів інформатики. Розглянуто вплив інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій на успішність творчого розвитку та саморозвитку вчителя. Розкрито сутність поняття ''креативність'', його основні ознаки, значення розвитку креативності майбутнього вчителя інформатики у практичній діяльності, досвід підготовки вчителя до використання ІКТ в старшій школі.

References

Гилфорд Дж. Три стороны интеллекта / Дж. Гилфорд; пер. с англ. Э. А. Голубевой // Психология мышления : [зб. / ред. А. М. Матюшкин]. – М. : Прогресс, 1965. – С. 443–456.

Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи : [методичний посібник для студентів магістратури]. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 315 c.

Богоявленская Д. Б. Интеллектуальная активность как проблема творчества / Д. Б. Богоявленская. – Ростов : РГУ, 1983. – 176 с.

Антонова О. Є. Педагогічна креативність у структурі педагогічної обдарованості вчителя / О. Є. Антонова // Нові технології навчання : [наук.-метод. зб. Ін-ту інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки]. – У 2-х ч. – Київ-Вінниця, 2011. – Вип. 69. – Ч. 2. – С. 11–17.

Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : [підручник]. – К. : Мілені, ум, 2006. – 344 с.

Овчаров С. М. Індивідуально-креативний підхід у неперервній професійній підготовці вчителів інформатики [Текст] / С. М. Овчаров // Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology. – 2013. – Vol. 7. – P. 150–154.

Овчаров С. М. Основоположні принципи розвитку креативності майбутніх учителів // Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі : [монографія] / за ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – 284 с.