Особливості реалізації методів управління освітою в умовах розвитку освітніх систем

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.103-107

Keywords:

розвиток, освітня система, домінантні методи управління, громадська складова, конверсія, зміщення.

Abstract

У статті досліджено особливості реалізації методів управління освітою в умовах розвитку освітніх систем. Зроблено висновок, що в процесі еволюції освітніх систем від жорсткої до системи з делегованими управлінськими повноваженнями, "м’якої", з мережевою взаємодією і синергетичної особливостями реалізації методів управління є зростання громадської складової зазначених методів, конверсії домінантних методів управління в межах окремих груп та їхнє зміщення від організаційно-розпорядчих та економічних до психологічних і соціальних.

References

Теория управления : [учебник] / Под общ. ред. А. Л. Гапоненко, А. П. Панкрухина. – М. : Изд-во РАГС, 2003. – 558 с.

Кравченко В. О. Основи менеджменту : [навчальний посібник] / В. О. Кравченко. – Одеса : Атлант, 2012 р. – 211 с.

Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління : [посібник] / Л. Е. Орбан-Лембрик. – К. : Академвидав, 2003. – 568 с.

Шатун В. Т. Основи менеджменту : [навчальний посібник] / В. Т. Шатун. – Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2006. – 376 с.

Пастовенський О. В. Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2016. – Вип. 2 (84). – С. 102–106.

Пастовенський О. В. Еволюція управлінського циклу в умовах розвитку освітніх систем / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2017. – Вип. 5(91). – С. 77–82.