Обґрунтування доцільності проведення лабораторних занять iз стилістики української мови в закладах вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.108-112Keywords:
лабораторне заняття, стилістика української мови, стилістичне редагування, стилістичне трансформування, стилістичний аналіз, текстотворення, творча робота.Abstract
У статті з’ясовано питання доцільності виокремлення лабораторних занять із дисципліни "Стилістика української мови". Подано визначення лабораторних занять зі стилістики й охарактеризовано їх види за дидактичним спрямуванням, метою, змістовим наповненням, організаційними особливостями та способами використання технологій навчання. Визначено продуктивні різновиди роботи на заняттях такого типу й запропоновано тематику лабораторних занять зі стилістики української мови.
References
Попович А. С. Лабораторні заняття з методики навчання української мови, їх специфіка та особливості проведення / А. С. Попович // Педагогічна освіта : теорія і практика : збірник наукових праць. – Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В. М.]. – Кам’янець-Подільський : ПП Зволейко Д. Г., 2016. – Вип. 20 (1-2016). – Ч. 2. – С. 399–405.
Климова К. Я. Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів : [монографія] / К. Я. Климова. – Житомир : РУТА, 2010. – 562 с.
Климова К. Я. Формування мовностилістичної вправності у контексті професійної підготовки практичних психологів і соціальних педагогів / К. Я. Климова // Вісник Житомирського педагогічного університету. Серія "Педагогічні науки". – Житомир, 2004. – № 14. – С. 7–10.
Стилістика української мови : [навчально-методичний посібник для студентів-філологів вищих навчальних закладів денної та заочної форм навчання] / укладач І. І. Коломієць. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – 160 с.
Саакьян Р. Я. Практическая стилистика русского язика : лабораторные работы / Р. Я. Саакьян. – Ростов : Изд-во Ростовского университета, 1992. – 62 с.
Мельничайко В. Я. Творчі роботи на уроках української мови : Конструювання. Редагування. Переклад / В. Я. Мельничайко. – К. : Рад. школа, 1984. – 223 с.
Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / [М. І. Пентилюк, С. О. Караман, О. В. Караман, О. М. Горошкіна та ін.]; за ред. М. І. Пентилюк. – К. : Ленвіт, 2005. – 400 с.
Симоненко Т. В. Реалізація текстоцентричного підходу в процесі формування професійної мовнокомунікативної компетенції студентів-філологів / Т. В. Симоненко // Педагогічні науки : [збірник наукових праць]. – Херсон : Видавництво ХДУ, 2008. – Вип. 48. – С. 174–178.
Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі / З. І. Слєпкань. – К. : Вища школа, 2005. – 239 с.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 А. С. Попович
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).