Теоретичні основи реалізації принципу наступності при викладанні природничих дисциплін у загальноосвітній школі

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.125-129

Keywords:

перспективність, принцип наступності, предметна компетентність, природничо-наукова компетентність.

Abstract

У статті розкрито важливість забезпечення принципу наступності природничої освіти між дошкільною, початковою та основною школою, який надалі поглиблюється на засадах профільного навчання в старшій школі. З’ясовано, що забезпечення наступності природничої освіти здійснюється цілеспрямовано та багатоаспектно, шляхом формування природничо-наукової компетентності та предметних компетентностей як обов’язкових складових загальної культури учнів.

References

Танська В. В. Методика навчання природознавства у початковій школі : [навч.-метод посібник] / В. В. Танська. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 236 с.

Романенко Л. Наступність природничої освіти в дошкіллі – початковій школі – основній школі / Л. Романенко // Особливості освіти дітей шестирічного віку: проблеми, пошуки, досвід, знахідки. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 19−20 листопада 2003 року). – К. : КМПУ імені Б. Д. Грінченка, 2004. – 138 с.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Постанова від 23 листопада 2011 р. № 1392 Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. – Режим доступу : http : // www.mon.gov.ua / ua / often-requested / state-standards – Назва з екрану.

Савченко О. Я. Наступність і перспектива в роботі двох перших ланок освіти / О. Я. Савченко // Дошкільне виховання. – 2000. – № 11. – С. 4–5.

Хитрук В. Наступність у формуванні змісту підготовки майбутніх учителів природничо-наукових дисциплін / В. Хитрук // Наукові записки. – Випуск 5. – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 1. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014 – 238 с.