Самостійна позааудиторна робота студентів США: теоретико-методологічний аспект

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.130-134

Keywords:

самостійна позааудиторна робота, навчальна діяльність, інформаційні технології, змішане навчання.

Abstract

У статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти організації самостійної роботи студентів на основі вивчення американського досвіду. З’ясовано особливості використання електронних технологій для самостійної позааудиторної роботи студентів, обґрунтовано їх превалюючу роль у системі вищої освіти США. Розглянуто особливості організації самостійної роботи студентів за методиками flipped classroom та blended education. Автор переконаний у необхідності вивчення зарубіжного досвіду організації самостійної роботи студентів, який може бути використаний у сучасній системі освіти України.

References

Кларин М. В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках / М. В. Кларин. – М. : Арена, 1994. – 223 с.

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.

Bar R. B. From Teaching to bearing. A New Paradigm for Undergraduate Education / R. B. Bar, J. Tagg // Change. – 1995. – November – December. – P. 13–25.

Крюкова Н. И. Проблема аудиторной и внеаудиторной работы в вузах США : автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 / Наталья Илларионовна Крюкова. – М., 1980. – 17 с.

Сулим-Карлір І. Ф. Організація самостійного позааудиторної роботи студентів педагогічних коледжів США : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 / Ірина Федорівна Сулим-Карлір. – Вінниця, 2008. – 20 с.

Chen P.-S. D. Engaging Online Learners: The Impact of Webbased Learning Technology on College Student Engagement / P.-S. D. Chen, A. D. Lambert, K. R. Guidry // Computers & Education. –2010. – Vol. 54 (4). – P. 1222–1232.

Norberg A. A Time-based Blended Learning Model / A. Norberg, C. D. Dziuban, P. D. Moskal // On the Horizon. – 2011. – 19 (3). – P. 207-216.

Baepler P. It’s Not about Seat Time: Blending, Flipping, and Efficiency in Active Learning Classrooms / P. Baepler, J. Walker, M. Driessen // Computers & Education. – 2014. – Vol. 78. – P. 227–236.

Gillispie V. Using the Flipped Classroom to Bridge the Gap to Generation / V. Gillispie // Ochnsner Journal. – 2016. – Vol. 16. – № 1. – P. 32–36.

Kim M. The Experience of Three Flipped Classrooms in an Urban University: an Exploration of Design Principles / M. Kim, S. Kim, O. Khera, J. Getman // The Internet and Higher Education. – 2014. – Vol. 22. – P. 37–50.