Мовленнєві ситуації на заняттях з методики української мови
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.2(93).2018.135-140Keywords:
мовленнєва ситуація, методика української мови, мовленнєві вміння та навички, збагачення мовленнєвого запасу студентів, мовленнєва компетентність.Abstract
У статті зосереджується увага на необхідності використовувати мовленнєві ситуації у процесі роботи із студентами на заняттях з методики української мови. Розглянуто основні мовленнєві вміння та навички, які слід сформувати у студентів-філологів. Підкреслюється важливість проведення систематичної роботи над збагаченням мовленнєвого запасу студентів, визначено основні вимоги до створення мовленнєвих ситуацій (зацікавлення, інформативності, доступності, евристичності, мотивації та ін.).
References
Зимняя И. А. Педагогическая психология : [учебник для вузов] / И. А. Зимняя. – Москва : Логос, 2004. – 384 с.
Леонтьев А. А. Психология общения. Научное пособие / А. А. Леонтьев. – Москва : Смысл, 1999. – 365 с.
Біляєв О. М. Культура мовлення вчителя-словесника / О. М. Біляєв // Дивослово. Науково- методичний журнал. – Київ, 1995. – № 1. – С. 38–44.
Климова К. Я. Розвиток творчої обдарованості майбутнього фахівця у відкритому навчально-виховному середовищі університету : практичний аспект / К. Я. Климова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2017. – № 3 (89). – С. 96–99.
Кучерук О. А. Розвиток риторичної компетентності студентів-філологів у процесі риторичної освіти / О. А. Кучерук // Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі : [збірник наукових праць]. – Житомир : Вид-во ЖДУ, 2015. – 220 с.
Педагогічна риторика : історія, теорія, практика: [монографія] / наук. ред. О. А. Кучерук. – Київ : КНТ, 2016. – 258 с.
Концепція навчання державної мови в школах України / О. Біляєв, Л. Скуратівський, Л. Симоненкова, Г. Шелехова // Дивослово. Науково-методичний журнал. – 1996. – № 1. – С. 16–18.
Концепція мовної освіти 12-річної школи / О. Біляєв, Л. Скуратівський, Л. Симоненкова, Г. Шелехова // Дивослово. Науково-методичний журнал. – 2002. – № 8. – С. 59–65.
Концепція когнітивної методики навчання української мови / М. Пентилюк, А. Нікітіна, О. Горошкіна. – Дивослово, 2004. – № 8. – С. 5–9.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Л. С. Шевцова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).