Ефективність використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей за результатами педагогічного експерименту

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.23-29

Keywords:

педагогічний експеримент, ефективність, економічна компетентність.

Abstract

У статті представлено результати педагогічного експерименту щодо ефективності використання програмно-імітаційних комплексів як засобу формування економічної компетентності студентів технічних спеціальноcтей. Згідно з отриманими даними, запропонована методика виявилася ефективною, оскільки спостерігається зростання рівня сформованості економічних компетентностей студентів технічних спеціальностей.

References

Антонюк Д. С. Методичні рекомендації з добору та впровадження програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування у навчальний процес ВНЗ / Д. С. Антонюк, Т. А. Вакалюк. – Житомир : Вид-во ФОП "О.О.Євенок", 2018. – 80 с.

Антонюк Д. С. Принципи навчання як складова методики формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів / Д. С. Антонюк // Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці",присвячена 10-ій річниці функціонування Інтернет-порталу E-OLYMP (09-10 листопада 2017 р., м. Житомир). – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2017. – 396 с. – С. 253–256.

Мінтій І. С. Формування у студентів педагогічних університетів компетентностей з програмування на основі функціонального підходу : дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Сергійївна Мінтій. – К., 2013. – 254 с.

Сидоренко Е. В. Методы математической обработки в психологии / Е. В. Сидоренко. – СПб. : Речь, 2003. – 350 с.