Table of Contents
Methodical Foundations of the Professional Communicative Preparation of Future Philologists By Means of Creative Writing | PDF (Українська) |
Yu. A. Rybinska | 5 - 9 |
System edukacji przedszkolnej w Polsce oraz wybranych krajach Unii Europejskiej | PDF (Українська) |
Przemysław Ziółkowski | 10 - 22 |
Метод та дидактичні засоби навчання удосконаленню програмних та апаратних засобів комп'ютерної техніки майбутніх ІТ-фахівців в умовах фундаменталізації освіти | PDF (Українська) |
І. О. Бардус | 30 - 36 |
Організація бесіди на засадах діалогічної взаємодії як базовий метод педагогічного консультування | PDF (Українська) |
Т. Ю. Білошицька | 37 - 42 |
Культура української діаспори Сполучених Штатів Америки (за матеріалами часопису союзу українок Америки "Наше життя" періоду 1944–1945 рр.) | PDF (Українська) |
Н. М. Бовсунівська | 43 - 47 |
Місце і роль фахових дисциплін у процесі формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов | PDF (Українська) |
В. П. Боса | 48 - 53 |
Практика формування та реалізації змістового компоненту документознавчої освіти в Україні | PDF (Українська) |
Ю. О. Бриль | 54 - 63 |
Використання автентичних відеоматеріалів на професійну тематику на заняттях з іноземної мови для студентів спеціальності "Туризм" | PDF (Українська) |
С. В. Ващенко, М. В. Мороз | 64 - 69 |
Основні пріоритети реформування громадянської освіти в Україні | PDF (Українська) |
О. М. Власенко | 70 - 74 |
Методичні підходи щодо навчання комп'ютерній графіці студентів ВНЗ засобами інформаційно-комунікаційних технологій | PDF (Українська) |
С. М. Горобець | 75 -79 |
Використання інформаційної технології електронного портфоліо в освітньому процесі ВНЗ | PDF (Українська) |
О. С. Грицюк | 80 - 84 |
Розробка моделі використання ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів | PDF (Українська) |
В. В. Концедайло | 90 - 96 |
Реформування системи середньої освіти Туреччини на сучасному етапі: організація та управління | PDF (Українська) |
С. Кючюк | 97 - 101 |
Концептуальні засади підготовки вихователя до розвитку соціальних умінь і навичок дошкільників | PDF (Українська) |
Т. М. Лесіна | 102 - 105 |
Особливості змісту навчання англійської мови професійного спрямування студентів спеціальності "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" | PDF (Українська) |
Т. В. Лесь | 106 - 110 |
Інтернаціоналізація вищої освіти в контексті викладання англійської мови професійного спрямування: досвід Великобританії | PDF (Українська) |
Т. В. Модестова | 111 - 119 |
Методичні рекомендації щодо впровадження системи формування естетичної культури студентів в процесі навчання літератури | PDF (Українська) |
В. А. Папушина | 120 - 124 |
Педагогічні умови формування математичної компетентності у студентів технічних коледжів у процесі фахової підготовки | PDF (Українська) |
Г. Л. Сербин | 125 - 129 |
Портфоліо у системі засобів оцінювання навчальних досягнень студентів професійно-педагогічних спеціальностей | PDF (Українська) |
М. М. Сідун | 130 - 134 |
Проблема формування культурологічної компетентності студентів бакалаврату — майбутніх економістів | PDF (Українська) |
О. Г. Федорцова | 135 - 139 |
Теоретичні засади підготовки учителів освітніх закладів до формування комунікативної компетентності учнів | PDF (Українська) |
Г. І. Харченко | 140 - 143 |
Методологічні засади підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти | PDF (Українська) |
Л. А. Черніченко | 144 - 149 |