Місце і роль фахових дисциплін у процесі формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.48-53

Keywords:

сучасна лінгвістика, практика усного та писемного мовлення, інформаційні технології в іноземній мові, практичний курс перекладу, критичне й аналітичне читання, практичну фонетику, практичну граматику, світову літературу, педагогіку, психологію, методику навчання іноземної мови.

Abstract

У статті представлено аналіз змісту фахових дисциплін, що сприяють формуванню мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Під час проведення педагогічного експерименту було представлено комплекс фахових дисциплін, що включає сучасну лінгвістику, практику усного та писемного мовлення, інформаційні технології в іноземній мові, практичний курс перекладу, критичне й аналітичне читання, практичну фонетику, практичну граматику, світову літературу, педагогіку, психологію, методику навчання іноземної мови та деякі інші дисципліни.

References

Наказ Міністерства освіти і науки України 14.06.2004 № 476 (z0863-04) Законом України "Про вищу освіту". – Режим доступу : http://vnz.org.ua/zakonodavstvo/111.

Наказ Міністерства освіти і науки України № 847 від 24.12.2003 "Ліцензійні умови надання освітніх послуг у сфері вищої освіти". – Режим доступу : http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/REG8674.html.

Ягупов В. В. Педагогіка : [навч. посібник]. – К. : Либідь, 2002. – 560 с. – Режим доступу : http://eduknigi.com/ped_view.php?id=126.

Ланова І. В. Формування мовленнєвої компетентності студентів – актуальна проблема вищої школи / І. В. Ланова // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. – Серія Філологія. Педагогіка. Психологія. – Вип. 26. – 2-13. – С. 216–219.

Білогорка М. Шляхи формування мовної компетентності особистості : науково-методичний підхід / М. Білогорка, Т. Мороз // Актуальні питання гуманітарних наук. – Вип. 11. – 2015. – С. 222–228.