Методичні підходи щодо навчання комп'ютерній графіці студентів ВНЗ засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.75-79

Keywords:

комп’ютерна графіка, методика навчання комп’ютерній графіці, інформаційно-комунікаційні технології, предметні компетентності з дисципліни "Основи комп’ютерної графіки".

Abstract

У статті обґрунтовано необхідність формування у студентів ВНЗ комплексу предметних компетентностей з комп’ютерної графіки. Представлені основні наукові підходи, принципи, зміст, методи, засоби і форми організації навчального процесу під час викладання дисципліни "Основи комп’ютерної графіки". Запропоновані методичні підходи щодо навчання комп’ютерній графіці студентів нетехнічних спеціальностей ВНЗ, а саме – розробку завдань двох рівнів складності та включення творчих завдань з подальшим обговоренням отриманих результатів.

References

Система оброблення інформації. Комп’ютерна графіка. Терміни та визначення : ДСТУ 2939-94. – К. : Держстандарт України, 1995. – 35 с.

Горобець С. М. Основи комп’ютерної графіки : [навч. пос.] / С. М. Горобець. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2014. – 168 с.

Чернякова Т. В. Методика обучения компьютерной графике студентов ВУЗа : aвтореф. дисc. на соискание уч. степени канд. пед. наук. : спец. 13.00.02 "Теория и методика обучения и воспитания" / Т. В. Чернякова. – Екатеринбург : Российский государственный профессионально-педагогический университет, 2010. – 18 с.

Вознюк О. В. Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти : інтегративний підхід : [монографія] / О. В. Вознюк, О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 684 с.

Коулз М. Национальная система квалификаций. Обеспечение спроса и предложения квалификаций на рынке труда / М. Коулз, О. Н. Олейникова, А. А. Муравьева – М. : РИО ТК им. А. Н. Коняева, 2009. – 115 с.

Профессиональная педагогіка : [учебник для студентов, обучающихся по педагогическим специальностям и направлениям] / [Под ред. С. Я. Батышева, А. М. Новикова]. – Издание 3-е, переработанное. – М. : Из-во ЭГВЕС, 2009. – 457 с.