Метод та дидактичні засоби навчання удосконаленню програмних та апаратних засобів комп'ютерної техніки майбутніх ІТ-фахівців в умовах фундаменталізації освіти
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.30-36Keywords:
комп’ютерні дисципліни, професійна підготовка, ІТ-об’єкт, продуктивна діяльність.Abstract
У статті представлено розв’язання проблеми професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців до продуктивної діяльності. Теоретично обґрунтовано та розроблено метод удосконалення програмного та апаратного забезпечення комп’ютерної техніки, який відповідає структурі професійної діяльності ІТ-фахівця. Представлено моделі дидактичних засобів до кожного кроку методу удосконалення базового ІТ-об’єкту, на основі алгоритму управління продуктивною навчально-пізнавальною діяльністю студентів з елементами покрокової інформаційної підтримки на кожному етапі діяльності.
References
Федотова Е. Ю. Формирование информационно-коммуникативной компетентности учащихся в процессе продуктивной учебно-познавательной деятельности : автореф… канд. пед. наук : 13.00.01 / Федотова Елена Юрьевна. – СПб. : Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования, 2009. – 25 с.
Бардус І. О. Філософські засади фундаменталізованого змісту професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій / І. О. Бардус // Вісник Черкаського університету : Педагогічні науки. – № 9. – 2017. – Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2017. – С. 52–64.
Венгер О. П. Пізнавальна діяльність студентів у різних моделях навчання та її психологічна характеристика / О. П. Венгер // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2012. – Вип. 1. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Vnadps_2012_1_25.
Заёнчик В. М. Основы творческо-конструкторской деятельности : Методы и организация : [yчебник для студ. высш. учеб. заведений] / В. М. Заёнчик, А. А. Карачёв, В. Е. Шмелёв. – М. : Издательский центр ''Академия'', 2004. – 256 с.
Лазарєв М. І. Полісистемне моделювання змісту технологій навчання загальноінженерних дисциплін : [монографія] / М. І. Лазарєв. – Х. : Вид-во НФаУ, 2003. – 356 с.
Лазарєва Т. А. Підготовка майбутніх інженерів-технологів харчової галузі до творчої професійної діяльності : [монографія] / Т. А. Лазарєва. – Х. : Право, 2014. – 528 с.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 І. О. Бардус
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).