Методичні рекомендації щодо впровадження системи формування естетичної культури студентів в процесі навчання літератури

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.120-124

Keywords:

педагогічна система, естетична культура, технолого-методологічний, діагностико-мотиваційний, когнітивно-лінгвокультурний, особистісно зорієнтований, діяльнісно практичний етапи, самореалізація, самовдосконалення.

Abstract

Запропонована автором педагогічна система ґрунтується на глибокому опануванні студентами професійними знаннями в процесі формування естетичної культури при вивченні літератури. На широкому спектрі аудиторної і позааудиторної роботи вона включає в себе різноманітні методики й форми їх творчої реалізації. Головна мета, поставлена автором – естетично довершена особистість, випускник, що будує життя за високими ідеалами прекрасного.

References

Державна національна програма "Освіта / Україна ХХІ століття". – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.

Фіцула М. Н. Педагогіка : [навч. посібник] / М. Н. Фіцула. – К. : Академвидав, 2007. – 660 с.

Овсянников М. Ф. История эстетической мысли : [учеб. пособие для вузов] / М. Ф. Овсянников. – М. : Высш. школа, 1984. – 336 c.