Концептуальні засади підготовки вихователя до розвитку соціальних умінь і навичок дошкільників
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.102-105Keywords:
методологія, системний підхід, розвиток соціальних умінь і навичок старших дошкільників, професійна підготовка майбутнього вихователя, системоутворювальні засади педагогічної стратегії підготовки педагога-дошкільника.Abstract
У статті висвітлені деякі методологічні орієнтири розробки концепції, яка спроможна розширити принципові уявлення про підготовку майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок старших дошкільників. На основі аналізу наукового фонду, що нині склався, обґрунтовується системоутворювальні засади авторського підходу до визначення педагогічної стратегії підготовки вихователя до розвитку дошкільника як суб’єкта соціальної дії.
References
Гаврилюк С. М. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості: теорія і методика : [монографія] / С. М. Гаврилюк. – Умань : вид. "Сучінський М. М.", 2015. – 352 с.
Віцукаєва К. М. Методика організації педагогічних умов підготовки фахівця соціономічної сфери як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва // Формування особистості фахівців соціономічної сфери: стратегія і тактика : [монографія]. – Одеса : Вид. Букаєв В. В., 2017. – С. 42–97.
Каган М. С. Системный подход и гуманитарное знание / М. С. Каган. – Л. : ЛГУ, 1991. – 354 с.
Мамонтов Я. А. Хрестоматія сучасних педагогічних течій / Я. А. Мамонтов. – Харків : Держвидав України, 1926. – 635 с.
Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи : [монографія] / кер. авт. кол. Н. В. Гузій. – К. : Вид-во НПУ ім. Драгоманова, 2015. – 432 с.
Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1976. – 423 с.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 Т. М. Лесіна
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).