Розробка моделі використання ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.90-96

Keywords:

професійні компетентності, м’які компетентності, інженери-програмісти, ігрові симулятори.

Abstract

Запропоновано авторську модель використання ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Представлено педагогічні підходи та принципи навчання, традиційні та нетрадиційні форми організації навчання, запропоновано методи навчання та окреслено необхідні засоби навчання. Виділено критерії, відповідні показники та рівні сформованості професійних компетентностей.

References

Литвин Т. Компетентнісний підхід у системі вищої освіти України: аналіз базових понять / Т. Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 2. – С. 9–14.

Кучерук О. Методологічні підходи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-програмістів / О. Кучерук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. – 2016. – Вип. 2. – С. 122–125. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_2_32.

Шевчук О. Б. Основні підходи до підготовки майбутніх фахівців фінансово-економічного напряму в Україні / О. Б. Шевчук // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. – 2013. – №. 2. – С. 200–207. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_2_34.

Шевченко А. І. Методика навчання художнього проектування майбутніх фахівців з дизайну : дис. канд. пед. наук : 13.00.02 / Шевченко Анна Ігорівна – Київ, 2017. – 351 с.

Бущак Г. А. Розроблення тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду / Г. А. Бущак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 731 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 18–22.

Комар О. А. Комплексний екзамен з окремих методик початкової освіти : навчально-методичний комплекс до державної атестації / О. А. Комар, Т. Я. Грітченко, Т. А. Торчинська,І. В. Шевчук. – Умань : ФОП Жовтий, 2016. – 183 с.

Давидюк М. О. Теорія і практика вищої професійної освіти: навчальний посібник / Укл. : М. О. Давидюк. – Вінниця : ТОВ "Нілан ЛТД", 2015. – 94 с.

Кольбух Р. Суть принципу емоційності навчання та умови його реалізації [Електронний ресурс] / Роман Кольбух, Раїса Пріма. – Режим доступу : http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu /13/visnuk_13.pdf. – Назва з екрану.

Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб / М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, –2006. – 352 с. – Режим доступу : http://pidruchniki.com/1613030534943/pedagogika/pedagogika. – Назва з екрану.

Дмитренко Г. А. Дворівнева модель підвищення якості вищої освіти в Україні. / Г. А. Дмитренко, С. В. Мудра, А. Є. Спіцина // Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти. – 2016. – № 1. – С. 10–16.