Особливості змісту навчання англійської мови професійного спрямування студентів спеціальності "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.106-110Keywords:
зміст навчання, навчальний текст, фахова компетенція менеджера, комунікативна компетенція менеджера.Abstract
У статті обґрунтовано необхідність оновлення змісту курсу ''Англійська мова'' для студентів спеціальності ''Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності'', проаналізовано шляхи інтеграції завдань із розвитку професійної фахової та комунікативної компетенції майбутніх менеджерів, досліджено шляхи відбору навчального матеріалу для вивчення англійської мови відповідно до принципів автентичності, контекстуальної обумовленості, інтенсивного використання фонових знань та інтегрованого навчання.
References
Закон України ''Про вищу освіту'' від 1 липня 2014 року // Голос України. – 06.08.2014. – № 148. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Коваль Л. М. Формування у студентів немовних вищих навчальних закладів англомовної професійно орієнтованої мовної компетенції / Л. М. Коваль // Науковий вісник НЛТУ України. – 2010. – Вип. 20.4. – С. 318–321
Продіус О. І. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх менеджерів в сфері зовнішньоекономічної діяльності. Шляхи реалізації кредитно-модульної системи організації навчального процесу і тестових форм контролю знань студентів [текст] : матеріали наук.-метод. семінару / О. І. Продіус, Ю.І. Продіус ; [під ред. Гогунського В. Д.]. – Вип. 7 : Методологічні основи дистанційного навчання. – О. : Наука і техніка, 2013. – 120 с.
Барабанова Г. В. Методика навчання професійно-орієнтованого читання в немовно-му ВНЗ / Г. В. Барабанова. – К. : ІНКОС, 2005. – 101 с.
Крат О. І. Компоненти системи навчання іноземної мови професійного спрямування через зміст професійної діяльності / О. І. Крат // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія ''Педагогіка і психологія''. Педагогічні науки. – 2011. – № 2 (2).
Дегтярьова Ю. В. Методика навчання студентів вищих немовних навчальних закладів читання англійською мовою для ділового спілкування : автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. В. Дегтярьова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2006. – 22 c.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 Т. В. Лесь
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).