Педагогічні умови формування математичної компетентності у студентів технічних коледжів у процесі фахової підготовки

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.125-129

Keywords:

математична компетентність, формування математичної компетентності, педагогічні умови, процес формування математичної компетентності, студенти технічних коледжів.

Abstract

У статті розглядається проблема формування математичної компетентності студентів технічних коледжів; обґрунтовано та проаналізовано педагогічні умови, які впливають на формування математичної компетентності студентів технічних коледжів; визначено основні наукові підходи, які визначають методи, умови, фактори і принципи формування математичної компетентності у студентів технічних коледжів у процесі фахової підготовки; охарактеризовано загальні вимоги до фахової підготовки студентів технічних коледжів.

References

Слєпкань З. І. Психолого-педагогічні та методологічні основи розвивального навчання математики / З. І. Слєпкань. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2004. – 240 с.

Нєдялкова К. В. Педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Нєдялкова Катерина Василівна. – О., 2003. – 218 с.

Вища освіта України і Болонський процес : [навчальний посібник] / За редакцією В. Г. Кременя. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384 с.

Чемерис О. А. Педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Чемерис Ольга Анатоліївна. – О., 2003. – 218 с.

Рибалка В. В. Методологічні питання наукової психології (Досвід особистісно центрованої систематизації категоріально-поняттєвого апарату) : [навчально-методичний посібник]. – К. : Ніка-центр, 2003. – 204 с.

Закон України "Про освіту", 2017 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.