Педагогічні умови формування математичної компетентності у студентів технічних коледжів у процесі фахової підготовки
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(92).2018.125-129Keywords:
математична компетентність, формування математичної компетентності, педагогічні умови, процес формування математичної компетентності, студенти технічних коледжів.Abstract
У статті розглядається проблема формування математичної компетентності студентів технічних коледжів; обґрунтовано та проаналізовано педагогічні умови, які впливають на формування математичної компетентності студентів технічних коледжів; визначено основні наукові підходи, які визначають методи, умови, фактори і принципи формування математичної компетентності у студентів технічних коледжів у процесі фахової підготовки; охарактеризовано загальні вимоги до фахової підготовки студентів технічних коледжів.
References
Слєпкань З. І. Психолого-педагогічні та методологічні основи розвивального навчання математики / З. І. Слєпкань. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2004. – 240 с.
Нєдялкова К. В. Педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Нєдялкова Катерина Василівна. – О., 2003. – 218 с.
Вища освіта України і Болонський процес : [навчальний посібник] / За редакцією В. Г. Кременя. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384 с.
Чемерис О. А. Педагогічні умови інтелектуального розвитку майбутніх учителів математики у процесі фахової підготовки : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Чемерис Ольга Анатоліївна. – О., 2003. – 218 с.
Рибалка В. В. Методологічні питання наукової психології (Досвід особистісно центрованої систематизації категоріально-поняттєвого апарату) : [навчально-методичний посібник]. – К. : Ніка-центр, 2003. – 204 с.
Закон України "Про освіту", 2017 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 Г. Л. Сербин
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).