ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЕЛЕКТРОННОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.10-16

Keywords:

інформаційно-освітнє навчальне середовище, дистанційний курс, персоналізація навчання, освітні ресурси, медіа-об’єкти.

Abstract

У статті представлено дослідження стану використання студентами інженерних спеціальностей електронної навчальної інформації. З’ясовано потреби студентів інженерних спеціальностей при вивченні загальнотехнічних дисциплін та надано рекомендації щодо створення електронного навчального контенту дистанційних курсів. Обґрунтовано необхідність побудови курсу з використанням медіа-об’єктів, виконання покрокового контролю отриманих знань та навичок та безперервного зв’язку між студентом і викладачем за допомогою платформи MOODLE.

Author Biographies

І. В. Бацуровська

кандидат педагогічних наук, доцент

Н. А. Доценко, Миколаївський національний аграрний університет

кандидат технічних наук, доцент

References

Биков В. Ю. Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти // Інформаційні технології і засоби навчання : [зб. наук.праць] / за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. – Ін-т

засобів навчання АПН України. – К. : Атіка, 2005. – 272 с.

Мачинська Н. І. Педагогічна освіта магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю : [монографія] / Н. І. Мачинська ; за ред. докт. пед. наук, проф., член-кор. НАПН України С. О. Сисоєвої. – Львів : ЛьвДУВС, 2013. – 416 с.

Педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання / [Андрєєв О. О., Бугайчук К. Л., Каліненко Н. О. та ін.] ; за ред. Андрєєва О. О., Кухаренка В. М. – Харків : ХНАДУ, 2013. – 212 с.

Самойленко О. М. Масові відкриті онлайн курси як важливий елемент фахової підготовки студентів / О. М. Самойленко, Я. Е. Андрющенко // Интеллектуальные системы принятия решений и проблемы вычислительного интеллекта : Материалы международной научной конференции. – Херсон: ХНТУ, 2014. – C. 166–168.

Самойленко О. О. Використання веб-порталу у педагогічній освіті / О. О. Самойленко // Зб. резюме доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. "Проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти у сучасному

суспільстві" / НАПН України, Ун-т менедж. освіти, КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти" Херсон. обл. ради; за ред. В. В. Олійника. – К., 2011. – 100 c.

Технологія розробки дистанційного курсу : [навчальний посібник] / [Биков В. Ю., Кухаренко В. М., Сиротинко Н. Г., Рибалко О. В.] ; за ред. В. Ю. Бикова та В. М. Кухаренка. – К. : Міленіум, 2008. – 324 с.

Christopher Pappas : 7 Best Practices For Developing Personalized eLearning Courses [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу : https://elearningindustry.com/best-practices-developing-personalized-elearning-courses (08.10.16). – Назва з екрану.

Ashley Coolman : Improving MOOC for our students [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу : https://www.smartsparrow.com/2016/08/26/improving-MOOCs/ (26.08.2016). – Назва з екрану.

Sal Khan : When Teachers and Technology Let Students be Masters of their own Learning [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу : https://www.edsurge.com/news/2016-12-28-when-teachers-and technology-let-studentsbe-masters-of-their-own-learning (28.12.16). – Назва з екрану.

Maggie Hos Mc Grane : Using Technology to personalize learning [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу : http://www.maggiehosmcgrane.com/2017/01/using-technology-to-personalize-learning.html (04.01.2017). – Назва з екрану.

Published

2017-09-29