ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЕЛЕКТРОННОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.10-16Keywords:
інформаційно-освітнє навчальне середовище, дистанційний курс, персоналізація навчання, освітні ресурси, медіа-об’єкти.Abstract
У статті представлено дослідження стану використання студентами інженерних спеціальностей електронної навчальної інформації. З’ясовано потреби студентів інженерних спеціальностей при вивченні загальнотехнічних дисциплін та надано рекомендації щодо створення електронного навчального контенту дистанційних курсів. Обґрунтовано необхідність побудови курсу з використанням медіа-об’єктів, виконання покрокового контролю отриманих знань та навичок та безперервного зв’язку між студентом і викладачем за допомогою платформи MOODLE.References
Биков В. Ю. Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти // Інформаційні технології і засоби навчання : [зб. наук.праць] / за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. – Ін-т
засобів навчання АПН України. – К. : Атіка, 2005. – 272 с.
Мачинська Н. І. Педагогічна освіта магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю : [монографія] / Н. І. Мачинська ; за ред. докт. пед. наук, проф., член-кор. НАПН України С. О. Сисоєвої. – Львів : ЛьвДУВС, 2013. – 416 с.
Педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання / [Андрєєв О. О., Бугайчук К. Л., Каліненко Н. О. та ін.] ; за ред. Андрєєва О. О., Кухаренка В. М. – Харків : ХНАДУ, 2013. – 212 с.
Самойленко О. М. Масові відкриті онлайн курси як важливий елемент фахової підготовки студентів / О. М. Самойленко, Я. Е. Андрющенко // Интеллектуальные системы принятия решений и проблемы вычислительного интеллекта : Материалы международной научной конференции. – Херсон: ХНТУ, 2014. – C. 166–168.
Самойленко О. О. Використання веб-порталу у педагогічній освіті / О. О. Самойленко // Зб. резюме доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. "Проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти у сучасному
суспільстві" / НАПН України, Ун-т менедж. освіти, КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти" Херсон. обл. ради; за ред. В. В. Олійника. – К., 2011. – 100 c.
Технологія розробки дистанційного курсу : [навчальний посібник] / [Биков В. Ю., Кухаренко В. М., Сиротинко Н. Г., Рибалко О. В.] ; за ред. В. Ю. Бикова та В. М. Кухаренка. – К. : Міленіум, 2008. – 324 с.
Christopher Pappas : 7 Best Practices For Developing Personalized eLearning Courses [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу : https://elearningindustry.com/best-practices-developing-personalized-elearning-courses (08.10.16). – Назва з екрану.
Ashley Coolman : Improving MOOC for our students [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу : https://www.smartsparrow.com/2016/08/26/improving-MOOCs/ (26.08.2016). – Назва з екрану.
Sal Khan : When Teachers and Technology Let Students be Masters of their own Learning [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу : https://www.edsurge.com/news/2016-12-28-when-teachers-and technology-let-studentsbe-masters-of-their-own-learning (28.12.16). – Назва з екрану.
Maggie Hos Mc Grane : Using Technology to personalize learning [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу : http://www.maggiehosmcgrane.com/2017/01/using-technology-to-personalize-learning.html (04.01.2017). – Назва з екрану.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 І. В. Бацуровська, Н. А. Доценко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).