ОБҐРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НОВОГО ТИПУ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.17-21

Keywords:

умова, організаційно-педагогічні умови, освітня програма, варіативність, імідж дошкільного навчального закладу, співробітництво з сім'єю.

Abstract

У статті розкрито зміст організаційно-педагогічних умов освітньої діяльності дошкільного навчального закладу нового типу та особливості їх впровадження. Модифіковано освітню програму, яка являє собою реалізацію цих умов задля ефективного функціонування дошкільних навчальних закладів зазначеного типу. Запропоновану структуру освітньої програми слід розглядати як синтез інваріативної та варіативної частини.

Author Biography

О. О. Березіна, Маріупольський державний університет

старший викладач

References

Доманова О. О. Освітня діяльність дошкільних навчальних закладів нового типу : самореалізація дитини // Педагогічний дискурс : [зб. наук. праць] / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2012. – Вип. 13. – 443 с. – С. 92–95.

Організаційно-педагогічні аспекти діяльності нових типів дошкільних закладів : методичні рекомендації / Укл. О. Я. Лобас, Г. П. Лаврентьєва, А. П. Бурова. – К. : ІЗМН, 1997. – С. 27–28.

Буркуна Н. Дошкільний заклад очима батьків: за результатами моніторингового дослідження / Н. Буркуна, В. Чорноморець // Дошкільне виховання. – 2009. – № 10. – С. 3–4.

Курінний Ян Характеристика соціально-педагогічних умов економічної соціалізації дітей 5–7 років в умовах ДНЗ // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія ''Педагогіка'' / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. – Дрогобич : Видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. – Випуск 2 / 34 (2016). – 316 c.

Published

2017-09-29