АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ВДОСКОНАЛЕННЯ УМОВ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ГЕОДЕЗИСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.43-48Keywords:
геодезія та землеустрій, інженерна освіта, компетентнісний підхід, професійні компетентності, освітні програми.Abstract
Проведено аналіз програм професійної підготовки майбутніх фахівців в області геодезії, землеустрою та картографії на прикладі університетів розвинутих країн: Франції, Швеції, Німеччини, Австрії, Великобританії. Здійснено уточнення основних вимог до абітурієнтів зазначених напрямків та тривалість підготовки студентів на здобуття освітніх ступенів ''Бакалавр'' і ''Магістр'' в галузі геодезії. Схарактеризовано основні цілі і завдання освітніх програм в підготовці інженерів геодезичних спеціальностей. Проаналізовані навчальні плани підготовки майбутніх фахівців, умови проходження навчально-виробничих практик.References
Наказ МОН України від 06.11.2015 № 1151 ''Про особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 266'' [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://old.mon.gov.ua/files/normative/2016-01-18/4636/nmo-1151.pdf.
Михайлюк М. Зарубежный опыт прфессиональной подготовки инженеров в области наноэлектроники (на примере Великобритании) / М. Михайлюк // Порівняльна професійна педагогіка № 2 (4), 2012 : [наук. журнал] / голов. ред. Н. М. Бідюк. – К.-Хмельницький : ХНУ, 2012. – 231 с. – С. 181–186.
Кукушкіна Л. А. Сучасні вимоги до фахівців інженерного профілю в Україні та Німеччині в контексті інтеграції / Л. А. Кукушкіна // Педагогічний альманах : [збірник наукових праць] / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ ''Херсонська академія неперервної освіти'', 2014. – Випуск 23. – C. 163–168.
Тишковець В. В. Використання світового досвіду підготовки картографів-геодезистів для сталого розвитку вищої географічної освіти в Україні / В. В. Тишковець, В. М. Опара // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії : [збірник наукових праць]. – Харків, 2014. – Випуск 20. – С. 126–129.
Школа геометрів та топографів [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.esgt.cnam.fr/.
Страсбургська Національна школа мистецтв і промисловості [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://www-ensais.u-strasbg.fr/.
Королівський технологічний інститут [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://www.kth.se/en.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Н. В. Гонгало
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).