КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ДОРОСЛИХ
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.60-65Keywords:
неперервна освіта, неформальна освіта, курси іноземних мов, освіта дорослих.Abstract
У статті розглядається розвиток моделі вивчення іноземної мови дорослими в рамках неформальної освіти в Україні, роль іноземної мови в неперервній освіті. Розроблена модель освіти ХХІ століття та вимоги до неї з точки зору ринку праці сьогодення. Також в статті наведені приклади впровадження сучасних ідей щодо викладання іноземної мови серед дорослих на прикладі Центру іноземних мов ЛІНГВО ЦЕНТР, м. Житомир. Новий погляд на освіту – це об'єктивно обумовлена необхідність. Нові завдання припускають зміни у вимогах до рівня володіння іноземною мовою, визначення нових підходів до відбору змісту і організації матеріалу, використання адекватних форм і видів контролю при різних варіантах його вивчення. В епоху глобалізації істотно змінився соціокультурний контекст вивчення іноземних мов в Україні. Значно зросла освітня і самоосвітня функції іноземних мов, їх підвищена значимість в школі, у вузі, на ринку праці в цілому, що спричинило за собою посилення мотивації у вивченні мов міжнародного спілкування.References
Саєнко Н. С. Іншомовна освіта студентів у форматі розвиваючого навчання / Н. С. Саєнко. –Суми : Вид. СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – 302 с.
Leclerc G. Non-Stop Learning (A Utopia for our times?) / G. Leclerc // UNESCO Courier. – Feb 1991. – 39 p.
Knibbeler W. The Explorative Creative Way. Implementation of a Humanistic Language Teaching Model / W. Knibbeler. – Tubingen : Gunter Narr Verlag, 1989.
Румянцев А. П. Світовий ринок послуг : [навчальний посібник] / А. П. Румянцев, Ю. О. Коваленко. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 456 c.
Лук'янова Л. Б. Концепція освіти дорослих в Україні / Л. Б. Лук'янова // Зб. наукових праць "Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи". 2011. – № 7. – С. 8–21.
Місечко О. Є. Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов // Шлях освіти. – 2012. – № 1. – С 19–23.
Мусійчук С. М. Оптимізація процесу викладання іноземних мов у ВНЗ з використанням синергетичного підходу. Практичні рекомендації викладачам іноземних мов / С. М. Мусійчук. – К. : НУБіП України, 2011. – 58 c.
Paye J. Strategies for a Learning Society / J. Paye // OESD Observer. – April-May. – 1996. – No 199.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Н. Ш. Закірова
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).