КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ДОРОСЛИХ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.60-65

Keywords:

неперервна освіта, неформальна освіта, курси іноземних мов, освіта дорослих.

Abstract

У статті розглядається розвиток моделі вивчення іноземної мови дорослими в рамках неформальної освіти в Україні, роль іноземної мови в неперервній освіті. Розроблена модель освіти ХХІ століття та вимоги до неї з точки зору ринку праці сьогодення. Також в статті наведені приклади впровадження сучасних ідей щодо викладання іноземної мови серед дорослих на прикладі Центру іноземних мов ЛІНГВО ЦЕНТР, м. Житомир. Новий погляд на освіту – це об'єктивно обумовлена необхідність. Нові завдання припускають зміни у вимогах до рівня володіння іноземною мовою, визначення нових підходів до відбору змісту і організації матеріалу, використання адекватних форм і видів контролю при різних варіантах його вивчення. В епоху глобалізації істотно змінився соціокультурний контекст вивчення іноземних мов в Україні. Значно зросла освітня і самоосвітня функції іноземних мов, їх підвищена значимість в школі, у вузі, на ринку праці в цілому, що спричинило за собою посилення мотивації у вивченні мов міжнародного спілкування.

Author Biography

Н. Ш. Закірова, Житомирський державний університет імені Івана Франка

здобувач

References

Саєнко Н. С. Іншомовна освіта студентів у форматі розвиваючого навчання / Н. С. Саєнко. –Суми : Вид. СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – 302 с.

Leclerc G. Non-Stop Learning (A Utopia for our times?) / G. Leclerc // UNESCO Courier. – Feb 1991. – 39 p.

Knibbeler W. The Explorative Creative Way. Implementation of a Humanistic Language Teaching Model / W. Knibbeler. – Tubingen : Gunter Narr Verlag, 1989.

Румянцев А. П. Світовий ринок послуг : [навчальний посібник] / А. П. Румянцев, Ю. О. Коваленко. – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 456 c.

Лук'янова Л. Б. Концепція освіти дорослих в Україні / Л. Б. Лук'янова // Зб. наукових праць "Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи". 2011. – № 7. – С. 8–21.

Місечко О. Є. Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов // Шлях освіти. – 2012. – № 1. – С 19–23.

Мусійчук С. М. Оптимізація процесу викладання іноземних мов у ВНЗ з використанням синергетичного підходу. Практичні рекомендації викладачам іноземних мов / С. М. Мусійчук. – К. : НУБіП України, 2011. – 58 c.

Paye J. Strategies for a Learning Society / J. Paye // OESD Observer. – April-May. – 1996. – No 199.

Published

2017-09-29