ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПОДКАСТИНГУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.71-76Keywords:
професійна діяльність, технологія, подкастинг, підготовка майбутніх вчителів, діяльнісно-орієнтований підхід.Abstract
У статті розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів до застосування технології подкастингу у професійній діяльності вчителів іноземних мов. Наведено приклади та різновиди подкастів, онлайн ресурсів та сучасних технологій вивчення іноземних мов, шляхи їх використання, а також розглянуто алгоритм роботи з подкастами та скриптами. Проаналізовано практичний аспект використання подкастів у процесі вивчення іноземних мов, зокрема створення власних записів з метою удосконалення навичок іншомовного мовлення та розвитку в студентів креативності.References
Stanley G. Podcastingfor ELT / G. Stanley // Teachingenglish.org [Electronic resource]. – 2005. URL : http://www.teachingenglish.org.uk/think/articles/podcasting-elt. – Дата звернення 28.03.2012.
Fasquel M.-H. Création et podcasting en classe de langue : la collaboration au service de la communication compte rendu d'un projet en classe d’anglais / M.-H. Fasquel. – Artois Presses Université, 2015.
Wordsmith Unit Plan 4.1. // Sounds Spooky. – Pearson Education, 2013. – Retrieved from https://www.activelearnprimary.co.uk.
Рибінська Ю. А. Підвищення рівня володіння англійською мовою майбутніми філологами як умова інтеграції у міжнародний освітній простір / Ю. А. Рибінська // ''Youngscientist''. – № 4.1 (31.1), 2016. – C. 87–90.
Данилюк С. С. Подкаст як засіб формування професійної компетентності сучасних фахівців // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : [зб. наук. пр.]. – Вип.
№ 34 (87). – Класич. приват. ун-т ; [голова ред. ради : Монаєнко А. О. ; голов. ред. : Сущенко Т. І. ; чл. редкол. : В. Й. Бочелюк та ін.]. – Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2014. – C. 153–160.
Schmidt A. Listening Journals for Extensive and Intensive Listening Practice / A. Schmidt // English Teaching Forum. – Volume 54. – Number 2, 2016. – P. 2–11.
Lara Ducate and Lara Lomicka Podcasting : an Effective Tool for Honing Language Students' Pronunciation // Language Learning & Technology. – Volume 13. – Number 3, 2009. – P. 66–86.
Кардашова Н. В. Англомовний подкаст як засіб формування компетентності в аудіюванні студентів мовних спеціальностей / Н. В. Кардашова // Вісник КНЛУ. – Серія Педагогіка та психологія. – Випуск 24, 2015. – C. 176–185.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання/ Науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 А. М. Климчук
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).