ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.77-86Keywords:
керівник, керівник навчального закладу, магістратура, магістерська підготовка, освітні установи, навчальний процес.Abstract
У статті представлено вітчизняний та зарубіжний досвід професійної підготовки керівників навчальних закладів, розглянуто її форми та методи, розглянуто підготовку керівників у сфері освіти у країнах Північної Америки, Європи, Японії та України, проведено аналіз досліджень і публікацій з даного питання, висвітлено основні характеристики змісту підготовки управлінців сфери освіти.References
Редько С. Розвиток особистості студента – майбутнього економіста в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / С. Редько. – Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/npo/2005_2/Redko.pdf.
Байбородова С. В. Підготовка керівників освіти у Великій Британії [Електронний ресурс] / С. В. Байбородова. – Режим доступу : http://ru.osvita.ua/school/method/31205/.
Бурдіна С. В. Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з ''Управління освітою'' в США [Електронний ресурс] / С. В. Бурдіна – Режим доступу : http://studentam.net.ua/content/view/7555/97/.
Хоменко В. В. Використання досвіду підготовки менеджерів освіти Франції у вищих навчальних закладах України / В. В. Хоменко // Наукові праці вищого навчального закладу ''Донецький національний технічний університет''. Серія : педагогіка, психологія і соціологія, 2012. – №2 (12). – С. 28–35.
Каткова Т. І. Компетентний випускник – мета і результат діяльності вищого навчального закладу освіти / Т. І. Каткова // Постметодика. – 2002. – № 2–3. – С. 79–82.
Zweite Änderung der Prüfungsordnung für den berufsbegleitenden weiterbildenden [Електронний ресурс] // Masterstudiengang Bildungsmanagement mit dem Abschluss ''Master of Business Administration'' (MBA) an der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg vom 21.10.2011. − Amtliche Mitteilungen / 30. Jahrgang – 5/2011. –
s. – Режим доступу : http://www.unioldenburg.de/uni/amtliche_mitteilungen/dateien/AM2011-05_072Aenderung_PO_Bildungsmanagement_MBA FKI.pdf.
Алфімов В. М. Організація навчання керівників освіти у Німеччині / В. М. Алфімов // Духовність особистості : методологія, теорія і практика. – № 2 (71), 2016. – С. 6–15.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 О. С. Кравчук
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).