РОЗВИТОК НАВИЧОК СКЛАДАННЯ ГРАНТОВИХ ЗАЯВОК ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ ЯК СКЛАДОВА ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ''ЕКОЛОГІЯ''
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.87-92Keywords:
навчальний модуль, компетентнісний підхід, проектна діяльність, складання грантових заявок.Abstract
У статті представлено зміст навчального модуля з дисципліни ''Іноземна мова'' для студентів спеціальності ''Екологія'', метою якого є набуття знань, умінь та навичок оформлення пропозицій на отримання фінансування для реалізації проектів із охорони довкілля від провідних міжнародних благодійних організацій. Навчальний модуль розроблено на базі діяльнісного та компетентнісного підходу з урахуванням професійної спеціалізації студентів магістратури. Детально визначено загальнопедагогічні, оперативні цілі та навчальні цілі модуля.References
Боголюбов В. М. Модель формування професійної компетентності майбутніх екологів в умовах переходу суспільства до сталого розвитку / В. М. Боголюбов // Захист навколишнього середовища. Енергоощадність. Збалансоване природокористування : 3-й Міжнар. конгрес, Львів, 17–19 вересня 2014 р. : збірник матеріалів / Львівська облдержадміністрація, Національний університет ''Львівська політехніка'', Західний науковий центр НАН України і МОН України, Всеукраїнська екологічна ліга. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 139–140.
Стандарт вищої освіти України : другий (магістерський) рівень, галузь знань 10 – ''Природничі науки'', спеціальність 101 – ''Екологія'' [Електронний ресурс] // Міністерство освіти і науки України. – 2016. – Режим доступу до ресурсу :
http://mon.gov.ua/content/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2016/07/12/101-ekologiyamagistr.doc.
Рубель Н. В. Підготовка майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 ''Теорія і методика професійної освіти'' / Н. В. Рубель ; М-во освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2013. – 20 с.
Солошич І. О. Методи активізації навчального процесу при вивченні дисципліни ''Методика викладання у вищій школі'' / І. О. Солошич, О. М. Солошич. // Екологічна безпека. – 3–4 / 2008 (3–4). – С. 75–79.
Захарчук Н. Іноземна мова як засіб професійної підготовки майбутніх екологів / Н. Захарчук // Молодь і ринок. – 2013. – № 3. – С. 121–125.
Методологические основы системы модульного формирования содержания образовательных программ и совместимой с международной системой классификации учебных модулей : материалы научных исследований, выполненных МГУ им. М. В. Ломоносова в рамках проекта ФПРО 2005 года и национального проекта 2006 года. – М., 2005. – 47 с.
Global Environment Facility : Investing in Our Planet [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу : http://www.thegef.org/.
The Rufford Foundation [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу : http://www.rufford.org/.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Н. В. Лихошвед
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).