КОНЦЕПЦІЇ МОВНОЇ ГРИ ЯК ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.99-102

Keywords:

гра, навчально-ігрова діяльність, мовна гра, методика ігрового навчання мови.

Abstract

У статті розглянуто лінгвофілософські й лінгвістичні концепції мовної гри як підґрунтя організації навчально-ігрової діяльності в системі українськомовної освіти. На основі наукового осмислення окреслено зміст понять "гра", "навчально-ігрова діяльність", "мовна гра". Шляхом аналізу наукової літератури й синтезу теоретичних ідей визначено принципи побудови й реалізації навчальнометодичної системи, спрямованої на формування мовної особистості школяра в навчально-ігровій діяльності.

Author Biography

Л. В. Мелешко, Житомирський державний університет імені Івана Франка

здобувач

References

Кучерук О. А. Розвиток креативності мовної особистості учня основної школи / О. А. Кучерук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2013. – Вип. № 6 (72). – С. 82–87.

Ґадамер Ганс-Ґеорґ Герменевтика і поетика / Ганс-Ґеорґ Ґадамер. – К. : Юніверс, 2001. – 288 с.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Витгенштейн Людвиг Избранные работы / Людвиг Витгенштейн ; пер. с нем. и англ. В. Руднева. – М. : Территория будущего, 2005. – 440 с.

Космеда Тетяна Мовна гра у системі лінгвістичних термінів / Тетяна Космеда // Культура слова. – 2011. – № 74. – С. 137–141.

Біленко Тетяна Герменевтичні аспекти мовної гри (контекст екзистенції) / Тетяна Біленко // Людинознавчі студії. – 2013. – Випуск 28. Філософія. – С. 92–100.

Сурикова Т. И. Языковая игра как способ актуализации ключевых идей учебного курса в преподавании лингвистических дисциплин / Т. И. Сурикова // Игра как прием текстопорождения : [коллективная

монографія] ; отв. ред. А. П. Сковородников. – Красноярск : Сибирский федеральный университет, 2010. – С. 309–320.

Published

2017-09-29