ПОЕТАПНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАДАЧ
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.103-108Keywords:
професійні уміння, формування професійних уміння, професійно-педагогічні задачі, процес розв’язування професійно-педагогічних задач, етапи розв’язування професійно-педагогічних задач, методика формування професійних умінь.Abstract
У статті розглядається проблема формування професійних умінь майбутніх учителів природничоматематичних дисциплін у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач; представлено та описано шляхи реалізації поетапної методики формування професійних умінь майбутніх учителів у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач. У статті обґрунтовано, що застосування поетапної методики формування професійних умінь у процесі розв’язування професійно-педагогічних задач має ефективний вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців.References
Лернер И. Я. Процесс обучения и его закономерности / И. Я. Лернер. – М. : Знание, 1980. – 96 с.
Кузьмина Н. В. Основы вузовской педагогики : [учебное пособие для студ. ун-та] / Н. В. Кузьмина. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1972. – 311 с.
Кузьмина Н. В. Методы системного педагогического исследования / Нина Васильевна Кузьмина. – Л. : Издво ЛГУ, 1980. – 172 с.
Ковальчук В. А. Методичні основи розв’язання соціально-педагогічних задач у процесі підготовки майбутніх учителів : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Валентина Антонівна Ковальчук. – Житомир. – 2000. – 189 с.
Кириленко Н. М. Педагогічні умови застосування комп'ютерних дидактичних ігор у фаховій підготовці майбутніх учителів математики й інформатики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти"/ Н. М. Кириленко. – Вінниця, 2010. – 20 с.
Дубасенюк О. А. Професійна підготовка майбутнього вчителя до педагогічної діяльності : [монографія] / О. А. Дубасенюк, Т. В. Семенюк, О. Є. Антонова. – Житомир : Житомир. держ. пед. ун-т, 2003. – 193 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 І. В. Новіцька
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).