ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.140-144Keywords:
студенти-іноземці, психологічні чинники, термінологічна компетентність, українська мова як іноземна, українська термінологія, навчальна діяльність.Abstract
У статті проаналізовано психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Узагальнено погляди науковців на проблему та виокремлено особливості вивчення української мови іноземними студентами. Виокремлено основні компоненти вивчення української мови. Охарактеризовано поняття ''мотивація'' та ''мотив'', розглянуто відмінності між досліджуваними поняттями. Наведені характеристики діяльності студентів-іноземців та обґрунтовано вплив психологічних чинників на формування термінологічної компетентності іноземних студентів.References
Зимняя И. А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке / И. А. Зимняя. – М., 1985.
Зимняя И. А. Психология обучения иностранному языку в школе / И. А. Зимняя. – М. : Просвещение, 1991. – 53 с.
Ведель Г. Е. Из истории методов преподавания иностранных языков / Г. Е. Ведель. – Воронеж, Изд-во Воронеж, ун-та, 1979. – 56 с.
Орехова И. А. Языковая среда : попытка типологии / И. А. Орехова. – Гос. ин-т рус. яз. им. А. С. Пушкина, Информ.-учеб. центр. – М. : Гос. ин-т рус. яз., 2003. – 193 c.
Назарова И. В. Из опыта обучения РКИ в условиях отсутствия языковой среды / И. В. Назарова // Проблемы преподавания филологических дисциплин иностранным учащимся : мат. междунар. научно-метод. конференции 28–29 января 2010 года. – Воронеж, 2010. – С. 55–60.
Ауэрбах Т. Д. Зачем и как изучать иностранный язик / Т. Д. Ауэрбах. – М. : Знание, 1961. –21 с.
Селіверстова Л. Лінгвістична та психологічна основа навчання української мови як іноземної / Л. Селіверстова / Теорія і практика викладення української як іноземної. – 2007 р. – Вип. 2. – С. 8–13.
Зимняя И. А. Педагогическая психология : [учебник для вузов]. – 2-е изд. доп., испр. и перераб / И. А. Зимняя. – М. : Логос, 2005. – 384 с.
Леонтьев А. Н. Лекции по общей психологи / А. Н. Леонтьев – М. : Смысл; КДУ, 2005. – 511 с.
Колесникова И. Л. Англо-русский терминологический справочник по методике преподавания иностранных языков / И. Л. Колесникова, О. А. Долгина – СПб. : Изд-во ''Русско-Балтийский информационный центр ''БЛИЦ'', ''Cambridge University Press'', 2001. – 224 с.
Белянин В. П. Введение в психолингвистику / В. П. Белянин. – М. : ЧеРо, 1999. – 128 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Д. В. Фурт
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Authors published in this journal agree to the following terms:
a) The authors reserve the right to author their work and grant the journal the right to first publish this work under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with a mandatory link to the authors of the original work and the first publication of the work therein magazine.
b) Authors have the right to enter into separate additional agreements regarding the non-exclusive distribution of the work in the form in which it was published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of the institution or publishing as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work is maintained therein. magazine.
c) Journal policy permits and encourages the submission of manuscripts by the authors on the Internet (for example, in repositories of institutions or on personal websites), both prior to submitting this manuscript to the editorial board and as it contributes to the emergence of productive scientific discussion, and has a positive impact on the promptness and dynamics of citing a published work (see The Effect of Open Access).