ПІДСИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ ПІСЛЯ НІМЕЦЬКОЇ

Authors

  • О. А. Чухно Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9601-3321

DOI:

https://doi.org/10.35433/pedagogy.4(90).2017.145-154

Keywords:

підсистема вправ, фонетична компетентність, майбутні вчителі, друга іноземна мова.

Abstract

У статті представлено підсистему вправ для формування фонетичної компетентності майбутніх учителів в англійській мові після німецької. Ураховуючи зміст і шляхи реалізації принципів навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької, автор висуває вимоги до вправ і вирізняє їхні типи за спеціальними критеріями, обумовленими особливостями навчання майбутніх учителів вимови другої іноземної мови. Відповідно до етапів формування професійної фонетичної компетентності в англійській мові після німецької виокремлено групи та підгрупи вправ. Для кожної підгрупи запропоновано види вправ, які проілюстровано прикладами.

Author Biography

О. А. Чухно, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

аспірант, викладач

References

Долина А. В. Методика вдосконалення фонетичної компетенції у майбутніх учителів англійської мови у самостійній роботі : дис. …канд. пед. наук : спец. 13.00.02 / Аліна Василівна Долина. – К., 2011. – 274 с.

Ланова О. В. Підготовка майбутніх учителів англійської мови до навчання учнів просодичних засобів : автореф. дис. на здобуття. наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 ''Теорія і методика навчання (германські мови)'' / О. В. Ланова. – Одеса, 2008. – 20 с.

Перлова В. В. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованих слуховимовних навичок : дис. …канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Перлова Вікторія Володимирівна. – Х., 2007. – 301 с.

Чухно О. А. Реалізація принципів формування фонетичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької / О. А. Чухно // Іноземні мови. – 2016. – №4 (88). – С. 51–57.

Методика навчання іноземних мов і культур : теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Є. та ін.]; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.

Щукин А. Н. Методика обучения речевому общению на иностранном языке : [учеб. пособ. для препод. студ. языковых вузов] / А. Н. Щукин. – М. : Издательство Икар, 2011. – 454 с.

Чухно О. А. Професійні вміння майбутніх учителів у складі професійної фонетичної компетентності в англійській мові як другій іноземній / О. А. Чухно // Україна і світ : діалог мов та культур : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 01 – 03 квітня 2015 року. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2015. – С. 659–662.

Published

2017-09-29